مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فردا از این مزیت برخورداریم که هواداران تیم میزبان از حضور در ورزشگاه محروم هستند.

به گزارش تسنیم، سیروس نعمتی‌نژاد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: با توجه به شکست هفته گذشته مقابل تراکتورسازی در این هفته سعی کردیم روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار کنیم تا با شرایط بهتری به مصاف استقلال برویم.
وی افزود: مقابل تراکتورسازی به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم و فردا از این مزیت برخورداریم که هواداران تیم میزبان از حضور در ورزشگاه محروم هستند. فوتبال با تماشاگر زیباست و ما سه بار این موضوع را تجربه کردیم و ان‌شاءالله بتوانیم در نبود تماشاگران تیم میزبان سه امتیاز این بازی را بگیریم.
نعمتی‌نژاد درباره عملکرد ضعیف خط دفاع تیمش و خوردن 20 گل تا اینجای فصل تصریح کرد: ما در پست دفاع وسط دنبال جذب یک مهره خوب هستیم، البته این را هم بگویم که خیلی بدشانس هستیم و گل‌های بد زیادی را دریافت کردیم. گل‌هایی که روی تاکتیک و برنامه حریف نبود، بلکه اتفاقی دروازه ما باز شده است.
مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره عملکرد تیمش در فصل نقل‌وانتقالات خاطرنشان کرد: ما با گرفتن آرش افشین، نانگ و مصطفی ماهی از لحاظ تهاجمی خودمان را تقویت کردیم، اما یک دفاع وسط خوب هم نیاز داریم.
وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه تیم شما با این شرایطی که دارد چطور می‌خواهد در آسیا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند، گفت: شما مطمئن باشید این تورنمنتی که ما در آن حضور داریم یک بحث ملی است نه باشگاهی و ما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا از حیثیت فوتبال ایران به بهترین شکل دفاع کنیم. تیم ما نفرات خیلی خوبی دارد و این را در بازی با تراکتورسازی نشان دادیم. ما در این بازی سه چهار موقعیت تک به تک را از دست دادیم و به جرأت می‌گویم تا حالا هیچ تیمی نتوانسته تراکتورسازی را تا این حد تحت فشار قرار دهد. به هر حال ما در آسیا جوابگوی فوتبال ایران خواهیم بود.
نعمتی‌نژاد درپایان در مورد آخرین وضعیت آرش افشین و اینکه آیا او می‌تواند در اهواز به روزهای اوجش برگردد، تصریح کرد: افشین بازیکن باتجربه و حرفه‌ای است. ما کمکش کردیم تا از لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کند. او بعد از تعطیلات نیم‌فصل پنج شش روز خوب تمرین نکرده بود و به همین خاطر با تمرینات ویژه وی را برای بازی فردا آماده کردیم. مطمئن باشید آرش در بازی فردا جزو بهترین‌ها خواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =