در نشست مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ضمن بررسی وضعیت 9طرح ملی سازمان در حوزه تملک دارایی سرمایه ای، به افزایش 81 درصدی فروش محصولات و رشد 72درصدی صادرات خوشه های صنعتی پرداخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه طرح های تملک دارایی های سرمایه ای سازمان گفت: این مجموعه 9 طرح ملی تملک دارایی و سرمایه ای دارد که از این تعداد 7 طرح توسط سازمان درحال اجرا و بهره برداری است.

وی افزود: بهره برداران دو طرح دیگر نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه است که مجری طرح اول سازمان است.

در این نشست معاون برنامه ریزی سازمان نیز ضمن تشریح عملکرد سازمان با بیان اینکه 37 درصد اعتبارات مصوب در خصوص طرح های ملی به این مجموعه اختصاص یافته است، گفت: سهم صنعت از کل اعتبارات کشور حدود 50 درصد است که از این میزان سهم سازمان های تابعه در جهت توسعه صنعت، ایجاد اشتغال و... خیلی زیاد نیست.

مقیمی در این نشست همچنین ضمن تشریح وضعیت طرح های تملک دارایی های سرمایه ای به اقدامات انجام شده در حوره کمک های فنی و اعتباری، تجهیز 187شهرک صنعتی به سیستم تصفیه خانه فاضلاب، افزایش 81 درصدی فروش محصولات خوشه ها ی صنعتی و همچنین رشد 72درصدی صادرات خوشه ها و... پرداخت.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =