ایسنا به نقل از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نوشت: همه توان و امکانات این شرکت برای کمک به حادثه ساختمان پلاسکو بسیج شده‌است.

 به گفته محمد پرورش،٢٠ گروه برشکار، هشت دستگاه جرثقیل و ٢٠٠ نیروی متخصص آواربرداری در محل حادثه حضور دارند و تمام نیروهای امدادی و عملیاتی آبفای استان تهران در آماده باش کامل هستند.

پرورش گفت: ستاد بحران آبفای استان تهران بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تشکیل شد. نیروهای متخصص حفر تونل این شرکت تلاش دارند تا از طریق ساختمان‌های مجاور بتوانند به طبقات زیرین ساختمان راه یابند و کار نجات آتش‌نشان‌های گرفتارشده را آغاز کنند.

او اضافه کرد: در حادثه پلاسکو هیچ آسیبی به لوله‌های آب وارد نشده است.  پرورش گفت: نه‌تنها آب در این منطقه قطع نشده است، بلکه برای استفاده از آتش‌نشان‌ها فشار آب را افزایش داده‌ایم.

بنا به گفته پرورش، از شب گذشته تا کنون تلاش‌ها برای برداشتن آوار و حفر تونل از ساختمان‌های مجاور پلاسکو ادامه دارد و نیروهای امدادی آبفای استان تهران پس خاتمه عملیات برش سازه‌های فلزی بنا، مشغول حفر تونل برای رسیدن به آتش‌نشان‌ها هستند.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =