مرورگر اپرا نئون نسخه دسکتاپ و لپ‌تاپ سعی کرده است مفهوم وب را برای شما راحت کرده و در اینترنت بدون مزاحمت پاپ آپ ها و تبلیغات اینترنتی صفحات وب کاری و خانگی خود را جدا کنید.

به گزارش خبرآنلاین، توسعه‌دهندگان این مرورگر سعی کرده‌اند برخی ویژگی‌های نسخه موبایل را روی دسکتاپ برای سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس به ارمغان بیاورند.

آوردن وال پی پر در پس‌زمینه مرورگر، تب / Tab های ویژوآل، دِرَگ کردن صفحات برای چینش و دسترسی سریع بعدی، مدیریت و کنترل آیتم‌های مرورگر به‌صورت ساده‌شده ازجمله ویژگی‌های اپرا نئون است.

از طریق جداسازی اسکرین می‌توانید دسترسی سریع به صفحات موردنظر ایجاد کنید.

ویژگی Snap to gallery نیز در نوع خود جالب است. با این ویژگی مثلاً هنگام پرداخت الکترونیکی می‌توانید عکسی از پرداخت خود در گالری به‌صورت خودکار همراه با آدرس اینترنتی سایت موردنظر ذخیره کنید تا برای ارجاع مجدد از آن استفاده کنید. بارها شده است که کاربران برای فروشنده صفحه کامل پرداخت الکترونیکی را فرستاده‌اند اما با ویژگی اسنپ در نئون می‌توانید عکس را به‌صورت کراپ درآورده و ذخیره کنید.

از سوی دیگر کاربر می‌تواند از فهرست ویدئوهای دیده‌شده خود پلی لیست تهیه‌کرده و با یک نام ویژه در مرورگر ذخیره کند تا دفعات بعدی با آوردن لیست، ویدئوها و آهنگ‌ها اجرای خودکار شوند. این قابلیت برای کاربرانی که از سرویس استریمینگ و یوتیوب استفاده می‌کنند، بسیار کار راه‌انداز است.

 

برای دانلود نسخه ویندوز و سایر سیستم‌عامل‌ها اینجا را کلیک کنید.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
    5 0
    فوق تصوره این مرورگر دو روز باهاش کارکنید دیگه نمیتونید برید سراغ مرورگر دیگه ای.