استاندار ایلام در جلسه اجرایی خدمات سفر استان ایلام خواستار برگزاری جشن نوروزگاه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا مروارید در جلسه اجرایی خدمات سفر استان ایلام که در محل استانداری برگزار شد، خواستار بسیج امکانات استان جهت استقبال از گردشگران نوروزی شد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم به بهترین وجه ممکن به گردشگران نوروزی، خدمات ارائه نمائیم.

وی خواستار برگزاری جشن نوروزگاه در استان شد و خطاب به اعضاء جلسه ابراز داشت: با محوریت فرمانداری ایلام همکاری لازم را در زمینه برگزاری این جشن به عمل آورید.

استاندار ایلام به اهمیت تنظیف و آماده سازی شهرها و روستاها اشاره و گفت: شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به آماده سازی شهرها و روستاها برای استقبال از گردشگران اقدام نمائید. وی همچنین خواستار نصب تابلو راهنمای روستاها توسط مسؤلین مربوطه شد.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان ایلام به تعطیلی پروژه های عمرانی در ایام نوروز اشاره و ابراز داشت: به جای تعطیلی پروژه ها، محل آنها با علائم هشدار دهنده مشخص گردد تا در تردد مسافران اخلال ایجاد نگردد.

وی ضمن اشاره به این نکته که معرفی جاذبه ها و محل ارائه خدمات به گردشگران در توسعه گردشگری بسیار حائز اهمیت است، گفت: با محوریت میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری همه دستگاههای خدمات رسان، بروشور جامعی از پتانسیل ها، جاذبه ها و خدمات گردشگری تهیه تا در ایام نوروز در اختیار گردشگران قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =