بازپرس ویژه قتل دادگستری آبادان موضوع فوت مدیر دفتر یکی از نمایندگان آبادان بر اثر قتل را قویا تکذیب کرد.

سعید موسی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: شامگاه یکشنبه حدود ساعت 3:30 بامداد «نقیب کعبی»، مدیر دفتر «عامر کعبی» یکی از نمایند گان آبادان در مجلس شورای اسلامی در اثر تصادف فوت به بیمارستان امام خمینی (ره) اعزام و در این بیمارستان بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی افزود: بر حسب وظیفه قضائی تحقیقات لازم در خصوص اینکه این فرد واقعا در اثر تصادف فوت کرده است یا اینکه امر دیگری سبب مرگ وی شده است، انجام شد و تاکنون توجها به گزارش معاینه جسد، بازسازی صحنه وقوع حادثه، معاینه محل، استماع شهادت شهود عینی و بازدید از خودروی مورد نظر موضوع فوت «نقیب کعبی» فقط تصادف بوده است.

بازپرس ویژه قتل دادگستری آبادان با تاکید بر برخورد قضائی با افرادی که درصدد تشویش اذهان عمومی هستند، تصریح کرد: متاسفانه عده ای در فضای مجازی در حال انتشار پیام کذب مبنی بر به قتل رسیدن «نقیب کعبی» هستند که به طور حتم با این افراد متخلف که این اقدام نامتعارف را در گروه ها و شبکه های مجازی انجام دادند برخورد قضائی صورت می گیرد.

موسی پور خطاب به رسانه ها گفت: از رسانه ها انتظار می رود از انعکاس اخبار خلاف واقع پرهیز کنند و چنین اخباری را فقط از منابع رسمی همچون روابط عمومی دادگستری آبادان دریافت کنند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =