۰ نفر
۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

میزان نوشت:شهر یزد به دلیل تعدد جاذبه های گردشگری یکی از مقاصد انتخابی مسافران در ایام نوروز به حساب می آید، از همین رو به بررسی قیمت هتل های این شهر پرداختیم.

با نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلات این دوران تب و تاب مسافرت های نوروزی گرم می شود و گردشگران برنامه سفر خود را از چندین هفته قبل آماده می کنند.

سفر به شهر یزد یا شهر بادگیرها به دلیل شرایط آب و هوایی گرم و خشک به طور معمول پیش از ایام گرم سال صورت می گیرد که طولانی ترین تعطیلات برای سفر به این شهر ایام نوروز است.

همچنین این شهر تاریخی مراکز گردشگری فراوانی همچون بادگیرها، آب انبارها، آتشکده و مکان های مذهبی، میدان ها و لردهای تاریخی در خود جای داده و از مسافران خود با سوغاتی های متنوع پذیرایی می کند. 

قیمت مراکز اقامتی این شهر تاریخی را از اقامتگاه یک ستاره آن آغاز می کنیم:

یکی از سرشناس ترین اقامتگاه های یک ستاره این شهر برای اتاق یک تخته شبی 108 هزار تومان، اتاق دو تخته دبل و توئین 143 هزار تومان، سه تخته 181 هزار تومان، چهار تخته 218 هزار تومان و در نهایت اتاق 5 تخته خود را 258 هزار تومان قیمت گذاری کرده است.

قیمت اتاق ها در هتل دو ستاره این شهر برای اتاق یک تخته شبی 132 هزار تومان، قیمت اتاق دو تخته توئین و دبل 203 هزار تومان، اتاق سه تخته 240 هزار تومان، اتاق 4 تخته 276 هزار تومان و اتاق 5 تخته آن 315 هزار تومان به مسافران پیشنهاد می شود. 

برای هتل های سه ستاره شهر یزد اتاق یک تخته 138 هزار تومان به همراه صبحانه، اتاق های دو تخته 201 هزار تومان و به ازا هر نفر اضافه 75 هزار تومان، 246 هزار تومان برای اتاق های سه تخته و در نهایت 292 هزار تومان برای اتاق های 4 تخته مشخص شده است.

هتل 4 ستاره واقع در یکی از خیابان های اصلی شهر که امکان رزرو اتاق آن به صورت اینترنتی نیز وجود دارد برای اتاق یک تخته خود به همراه صبحانه قیمت شبی 248 هزار تومان را تعیین کرده و به ازا هر نفر اضافه 115 هزار تومان دریافت می کند.

این هتل اتاق دو تخته دبل و توئین خود را 320 هزار تومان و سوئیت سه تخته را شبی 700 هزار تومان تبلیغ می کند.

گفتنی است برخی از هتل های این شهر در راستای جذب مسافران بیشتر تخفیف هایی 10 تا 40 درصدی را برای مهمانان خود قائل هستند.
این نکته قابل توجه است که امکان تغییر قیمت ها با نزدیک شدن به پیک مسافرت ها وجود دارد و قیمت های فوق برای اسفند ماه بیان شده است. 

 

35224

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =