شرکت هرمس آلمان آماده سرمایه گذاری در کارخانه سیمان پارسیان شد

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت:در حال رایزنی با شرکت هرمس کشور آلمان برای اختصاص فاینانس در احداث کارخانه سیمان پلدختر هستیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سید حمید رضا کاظمی با اشاره به اینکه کارخانه سیمان پلدختر 10سال پیش مجوز احداث گرفته است بیان کرد:در این راستا موانع ومشکلاتی وجود دارد که به دنبال رفع آن هستیم و امیدواریم که این مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به برگزاری سه نشست با سرمایه گذار آلمانی و مدیر بانک ملی ادامه داد:مقرر شد که شرکت خارجی نسبت به خریداری 60درصد از تولیدات این کارخانه اقدام کند تا بهانه به صرفه بودن این پروژه مرتفع شود.

کاظمی با اشاره به اینکه پیگیر اختصاص فاینانس 450هزار دلاری برای احداث کارخانه سیمان پارسیان هستیم افزود:بانک ملی به عنوان بانک عامل به دلیل عدم توجیه اقتصادی زیر بار پروژه نمی رود و این بانک حاضر به پرداخت تسهیلات نیست.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با بیان اینکه پلدختر دارای ظرفیت‌های بالقوه و طبیعی متعددی است اضافه کرد:سیمان یکی از این ظرفیت های عظیم معدنی پلدختر که نیازمند سرمایه گذاری است.

وی تصریح کرد:با توجه به مسائل ومشکلات مالی که دولت با آن مواجه است،تنها راه برای توسعه جذب سرمایه گذار و فعال سازی طرح های خوابیده شهرستان است.

کاظمی عنوان کرد:کلنگ زنی آهک هیدراته از جمله این اقدامات که مراحل اجرایی کار در منطقه در حال شروع است و این طرح دارای چند فاز که باعث رونق اقتصادی واشتغالزایی خواهد شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =