سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از کسب رتبه اول این واحد در سطح واحدهای استان در جذب دانشجو نیمسال مهر و بهمن خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- دکتر سیدحسین ابراهیمیان در جمع کارکنان و استادان این دانشگاه با قدرانی از حوزه اداری مالی -که با تدبیر و مدیریت منابع توانستند در پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان خوب عمل کنند- بر انضباط مالی، کاهش هزینه، کاهش اتکا به شهریه، اخلاق مداری و افزایش دانشجو و رشته تاکید کرد.

وی با گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) در باره راز خوشبختی در زندگی از منظر این بانوی دو عالم مطالبی بیان کرد و با بیان اینکه امروزه بشر آرامش را فدای پول و پول را فدای آرامش می‌کند، گفت: «حضرت فرمودند: آنقدر در مسائل زندگی غرق شوید که معنای زندگی را ببینید و لذت آن را بچشید و آرامش را ندهید و استرس را نخرید.
ابراهیمیان بی تکلف و ساده زندگی کردن را اصل و راز دوم خوشبختی از نگاه ایشان بیان و اظهار کرد: «به خاطر اینکه از مصرف بیمارگونه عصر جدید خسته شده‌اید، مدپرستی رایج امروز را طرد کنید.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با فرارسیدن اربعین آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت و به دکتر ولایتی رئیس جدید هیأت امنا تبریک گفت.
وی از کسب رتبه اول واحد قائم‌شهر در بین دانشگاه‌های شمال کشور و رتبه 16 در بین 353 دانشگاه کشور در ISC خبر داد و از کارکنان و استادان واحد جهت کسب رتبه قدردانی کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =