.

طبق بررسی‌های انجام شده در معامله‌های خرید خودرو های دست‌دوم، کیلومترشمار حدود 40 درصد از این خودروها دستکاری می‌شود. این در حالی است که اکثر خریدارها از تخصص کافی برای آگاهی از موارد این چنین برخوردار نیستند.

با توجه به این که این روزها بازار خرید خودرو دست دوم حسابی داغ است، سوءاستفاده‌ از عدم آگاهی خریداران به حداکثر می‌رسد. بنابراین برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، بهره‌گیری از وجود یک کارشناس خبره در این زمینه امری ضروری است.

نزدیک به 20 درصد از فروشنده‌های خودروهای دست دوم نیز، خودروی رنگ شده را با عنوان بدون رنگ آگهی می‌کنند، یعنی 1 خودرو در هر 5 خودرو، و در موارد بسیار زیادی پس از خرید این خودروها، هزنینه‌های سنگینی شامل فنی و بدنه متوجه خریداران آن‌ها شده است. 

همراه مکانیک

با توجه به این که مالکان خودروهای تصادفی معمولا به دنبال صافکارهای حرفه‌ای برای سالم نمایش دادن بدنه‌ی خودرو در زمان فروش خودرو هستند و از اطلاع مورد تصادف به خریدار خودرو خود امتناع می‌ورزند، خرید خودرو بدون کارشناسی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، زیرا با توجه به کلاهبرداری‌هایی که متاسفانه بسیار شایع شده، خرید بدون کارشناسی منطقی به نظر نمی‌رسد.

با توجه به رونق فروش خودرو دست دوم با بالا رفتن قیمت خودروهای صفر، بهره‌گیری از سایت همراه مکانیک که کارشناس‌ حرفه‎ای خودروهای دست دوم است، می‌تواند مفید فایده واقع شود.

سایت همراه مکانیک به آدرس www.hamrah-mechanic.com، با در نظر گرفتن نیاز خریداران خودروهای دست دوم به کارشناسی، توانسته این امکان را فراهم کند و بیش از 12هزار خودرو را کارشناسی کرده است. معمولا مواردی که در کارشناسی یافت می‌شوند، باعث تعجب خریدار می‌شوند و این به انتخاب درست و دقیق با کمترین ضرر و بیشترین فایده منجر خواهد شد.

بنابراین ساکنان تهران می‌توانند خدمات کارشناسی در محل را در هر کجای شهر و در کمتر از 30دقیقه پس از ثبت درخواست روی این سایت یا تماس با شماره‌ی 66559043 دریافت کنند.

علاوه بر کارشناسی خودرو، یکی از مواردی که بسیاری از خریداران و حتی فروشنده‌های خودرو از آن اطلاع چندان دقیقی ندارند، بحث قیمت خودرو است. 

ابزار آنلاین مشاهده‌ی قیمت خودرو دست دوم نیز برای معامله‌گرهای خودروهای دست دوم در سایت همراه مکانیک فراهم شده و خریدار یا فروشنده می‌تواند با ورود اطلاعات مربوط به مدل و ساخت خودرو و احیانا ناحیه‌ی تصادف خودرو، از قیمت دقیق آن مطلع شود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643487