تفاهم‌‌نامه‌ همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ستاد دیه کشور با هدف کاهش وقوع جرائم غیرعمد در بین زنان جامعه امضا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده؛ در راستای فرهنگ‌سازی عمومی در حوزه زنان به منظور پیشگیری و کاهش وقوع جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در بین زنان، شهیندخت مولاوردی و سید اسدالله جولایی، ۱۸ اسفند‌ماه، تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند را امضا کردند.

پیگیری معاون رئیس جمهور در زمینه جلب موافقت هیئت وزیران به منظور تصویب کمک پایدار به زندانیان نسوان جرایم غیرعمد و همچنین پیشنهاد اهدای داوطلبانه مبلغ پنج رقم انتهای حقوق ماهیانه دریافتی کارکنان دستگاه‌ها و مؤسسات دولتی، به منظور مشارکت در کمک به آزادی زندانیان تحت حمایت ستاد دیه از جمله مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

تعامل فرهنگی و همکاری علمی در برگزاری دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌های استانی و کشوری و همچنین انجام طرح‌های مشترک پژوهشی با هدف شناسایی عوامل و دلایل ارتکاب جرایم غیرعمدی حوزه زنان از دیگر موضوعات مندرج در این تفاهم‌نامه است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =