روز گرامیداشت شهداء نمایانگر ارزش خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج طی پیامی 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا را به عموم مسلمین تبریک گفت.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج سعید فیروزگاه اظهار داشت: نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهداء نمایانگر ارزش و قداست خون شهیدان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.
وی افزود: شهداء نمادهای ایثارگری هستند که همیشه باید مورد تکریم و تجلیل قرار بگیرند.
فیروزگاه در ادامه با اشاره به روز وفات حضرت ام البنین مادر قمر بنی هاشم و روز گرامیداشت مادران شهداء عنوان کرد: این افراد به عنوان اسوه های صبر و ایثار برای حفاظت از ارزش های اسلامی فرزندان و همسران خود را در راه خدا از دست داده اند بر این اساس تکریم و تجلیل و گرامی داشت مادران و همسران شهداء در واقع تکریم و ارزشمند شمردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
فیروزگاه اظهار داشت: شهداء، همه تعلقات دنیوی را کنار زدند و خود را مسافر آسمان کردند، تا راز آزادی را در بریدن از خویش و در پیوستن به معبود ترسیم نمایند.
به گفته فیروزگاه خون شهیدان همچون قطره های باران و رحمت الهی هستند که به زمین خشک جان و حیات دوباره می بخشد؛ این ماندگاران همیشه جاوید تاریخ بشریت، با تقدیم جان خود به آستان حضرت دوست، چون دری درخشان در تاریخ ایران عزیز جاودانه و ماندگار شدند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ادای احترام به روح بلند پرواز شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده های معظم شهداء، مفقودین و جانبازان، از درگاه خداوند متعال توفیق پاسداری و صیانت از خون شهیدان و خدمت‌گزاری به خانواده های معظم ایشان را آرزو کرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =