طرح پایش سلامت ورزشکاران حرفه ای بابل در بیمارستان روحانی

جلسه ای باحضور آقای قائمی مدیریت بیمارستان روحانی ، آقای امیرنیا ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل ، دکتر صالحی عمران (متخصص قلب و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی) و دکتر ساروی (متخصص قلب و عروق و فوق تخصص الکتروفیزیولوژی) ، دکتر حسن نتاج (عضو شورای شهر ، مسئول کمیته پزشکی ورزشی اداره ورزش) و کارشناسان ورزشی جهت بررسی طرح پایش سلامت ورزشکاران حرفه ای بابل در بیمارستان روحانی یکشنبه 22 اسفند 1395 در سالن کنفرانس این بیمارستان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازبابل ، بررسی و پایش سلامت ورزشکاران حرفه ای این شهرستان موضوع مورد بررسی در این نشست بود که مسئولین و کارشناسان در جلسه به بحث و تبادل نظر در مورد مرگ های ناگهانی ، ایست های قلبی و خطرات پیش روی ورزشکاران در سطح حرفه ای پرداختند.
این طرح که حدود 12 الی 18 ماه طول خواهد کشید به بررسی وضیعت جسمی ورزشکاران حرفه ای در رشته های مختلف خواهد پرداخت و با انجام آزمایشات اولیه ، نوار قلب ، اکو و ... از حال عمومی و وضعیت حرفه ای ورزشکاران اطلاعات مناسبی در اختیار قرار خواهد داد.
این طرح با همکاری بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) و اداره ورزش و جوانان شهرستان بابل در راستای همدلی و خدمت به ورزشکاران و مدال آوران عزیز انجام خواهد شد تا بتوانیم در مسیر افتخار آفرینی این عزیزان موثر و مفید فایده باشیم.
قابل ذکر است این طرح به پیشنهاد دکتر صالحی عمران متخصص قلب و فوق تخصص اکوکاردیوگرافی این مرکز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =