همسویی پروژه های عمرانی منطقه 4 کرج با نیاز شهروندان

مدیر منطقه 4 کرج با تاکید بر ضرورت تبیین همسویی پروژه های عمرانی شهرداری با نیاز شهروندان گفت: توجه به سهم شهروندان و لحاظ کردن میزان نیاز آنها در پروژه های عمرانی، مولفه ای مهم برای تدوین و طراحی پروژه ها است که می تواند روند پیشرفت آن را افزایش دهد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج امیر حسین کاظمینی گفت : با اشراف بر این مهم، منطقه نسبت به اجرای برنامه ها و سیاست هایی که رفع نیاز شهروندان مهمترین آیتم آن است، اقدام می کند؛ از جمله این طرح های عمرانی شامل آسفالت، پیاده رو سازی و جدولگذاری و.....در محله های حسین آباد، شعبان آباد، اختر آباد، اکبر آباد، احد آباد، فاز1و2 و فاز 4و5 و در دیگر نقاط منطقه می باشد.
کاظمینی در تشریح عملکرد حوزه عمران این منطقه طی سه سال گذشته، از انجام عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه با صرف بیش از 56 هزار تن آسفالت خبر داد و گفت: شهرداری منطقه اجرای اینگونه عملیات را به منظور رضایتمندی هر چه بیشتر و تسهیل در تردد و ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان دانست.
وی با تاکید برارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع نیازهای شهری، اظهار داشت: در این راستا طی سنوات گذشته اقدامات مطلوبی در خصوص پیاره روسازی و جدولگذاری در سطح منطقه صورت گرفته است که این میزان را در سال 93 بیش از 16 هزار متر مربع جدولگذاری، و شش هزارو 600 متر مربع پیاده روسازی و در سال 94 بالغ بر 23 هزار مترمربع عملیات جدولگذاری و چهار هزار مترمربع عملیات پیاده روسازی صورت گرفته است.
این مسئول عنوان کرد: از ابتدا سال 95 تاکنون، حوزه عمران منطقه 4 شهرداری کرج اقدامات مهمی را در راستای لکه گیری آسفالت معابر با صرف بیش از 16 هزار تن آسفات در سطح منطقه و اجرای عملیات پیاده روسازی به متراژ چهار هزار و 750 مترمربع و اجرای عملیات جدولگذاری به متراژ چهارهزارمترمربع به اجرا در آورده است.
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه اجرای اینگونه فعالیت های عمرانی زیر ساخت های منطقه را ساماندهی می کند، ادامه داد: جدول گذاری، توزیع و پخش آسفالت در سطح معابر و خیابان های منطقه از خواسته های به حق شهروندان و ساکنان بوده است که در حال حاضر با اجرای آن در سطح وسیعی از منطقه به ویژه مناطق محروم خواسته های شهروندان محقق می شود.
وی با اشاره به تلاش و همت مجموعه شهرداری منطقه 4 کرج در خصوص برآوردن نیازهای شهروندان اظهارامیداری کرد: اقدامات صورت گرفته باید به گونه ای باشد که بازخورد عملکرد این مجموعه از سوی شهروندان مطلوب باشد بر این اساس آنچه مد نظر مدیریت این منطقه است، تبیین همسویی فعالیتهای اداره عمرانی شهرداری منطقه با نیازهای واقعی شهروندان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =