توضیح فرماندار مشگین‌شهر درباره مرگ یک جوان/ این اتفاق ربطی به مجموعه گردشگری پل معلق ندارد

تسنیم نوشت: فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: مرگ جوان مشگین‌شهری در یکی از روستاهای این شهرستان اتفاق افتاده و این موضوع هیچ ربطی به مجموعه گردشگری پل معلق ندارد.

علی رحیمی‌زاد گفت: مرگ جوان مشگین‌شهری در یکی از روستاهای این شهرستان اتفاق افتاده و این موضوع هیچ ربطی به مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر ندارد.

وی با اشاره به این‌که برخی از کانالها و سایت‌های خبری درصدد بدنام کردن مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر هستند، افزود: این امر از مراجع قضائی پیگیری می‌شود و در حال حاضر هیچ حادثه فوتی از پل معلق مشگین‌شهر گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: مرگ جوان مشگین‌شهری به دلیل شرب خمر بوده که در این زمینه شیطنتهایی هم توسط دوستانش انجام شده و این امر از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌شود که دو نفر در این زمینه در حال حاضر دستگیر شده‌اند و یک نفر نیز متواری شده است.

رحیمی‌زاد بیان کرد: از کانالها و خبرگزاریها انتظار داریم خبرهای موثق و تکمیلی را از مسئولان مربوطه دریافت کنند و به هیچ وجه به شایعه‌ها توجه نکنند، چرا که عده‌ای درصدد بدنام کردن مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر هستند که این موضوع با جدیت بررسی می‌شود.

وی با بیان این‌که مجموعه گردشگری پل معلق یکی از مناطق بکر و زییای ایران است، افزود: هم‌اکنون خیل عظیمی از گردشگران داخلی و خارجی در این مجموعه به چشم می‌خورد و این مجموعه گردشگری به شکل استاندارد طراحی شده و از نظر ایمنی هیچ مشکلی ندارد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =