۰ نفر
۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

رییس جمهور و وزیر صنعت ،معدن و تجارت در دهمین روز از سال 96 و در تداوم تلاشها برای تولید و اشتغال سه کارخانه صنایع چوبی و ام دی اف را در استان گیلان افتتاح می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،حسن روحانی و مهندس محمد رضا نعمت زاده فردا با سفر به رشت کارخانه های آرین تخته ، آرین مریم و پارکو(آریا پویا) را که هر سه در زمینه صنعت چوب و ام دی اف فعالند را در کنار طرح های دیگر عمرانی و اقتصادی دیگر به بهره برداری می رسانند.

کارخانجات آرین تخته و آرین مریم در شهرک صنعتی سپید رود مستقرند و به ترتیب با سرمایه گذاری 2500 و 2000میلیارد ریال در مجموع زمینه اشتغال 600 نفر را فراهم می کنند.

ظرفیت تولید کارخانجات آرین تخته و آرین مریم به ترتیب 250  و 200 هزار متر مکعب انواع ام دی اف است.

همچنین در سفر رییس جمهور به استان گیلان به همراه مهندس نعمت زاده کارخانه محصولات چوبی پارکو(آریا پویا) نیز افتتاح خواهد شد.

این کارخانه در زمینی به مساحت 317 هزار متر مربع در شهر صنعتی رشت قرار گرفته و با سرمایه گذاری 5680 میلیارد ریال و با تولید 300هزار متر مکعب انواع محصولات چوبی از جمله ام دی اف برای 150نفر از مردم خطه شمال کشور فرصت شغلی ایجاد می کند.

با توجه به برنامه ریزی های وزارت صنعت،معدن و تجارت و حرکت در مسیر توسعه راهبردی صنعت کشور سال 96 سال آغاز به کار هزاران طرح و پروژه تولیدی و اشتغالزا خواهد بود و هر ماه در هر استان چراغ تولید ده ها طرح صنعتی روشن می شود.

 

39224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =