کاپیتان استقلال در آستانه دیدار آسیایی با الاهلی امارات از هواداران تیمش خواست ورزشگاه آزادی را پر کنند و از خبرهای خوب در آینده گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند هفته ای می شود شایعات پیرامون تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال اوج گرفته و این شایعات توام شد با استعفای رئیس هیات مدیره باشگاه آن هم در استانه مصاف حساس با الاهلی امارات در لیگ قهرمانان آسیا تا نگرانی ها در میان طرفداران به اوج خود برسد.

در شرایطی که هر روز نام های جدیدی برای حضور در کادر مدیریتی استقلال به گوش می رسد، مهدی رحمتی در پیامی معنادار در صفحات اجتماعی خود در آستانه بازی با الاهلی از طرفداران خواست تا همچنان به حمایت های خود ادامه دهند. کاپیتان استقلال در بخشی از این پیام با نوشتن این جمله که خبرهای خوبی برای استقلال در راه است به صورت معنادار به تغییر و تحولات احتمالی در باشگاه اشاره کرد و مدعی شد وزیر ورزش و جوانان نقشه های خیلی خوبی برای آینده استقلال دارد. او در اینستاگرام خود نوشت:« هواداران عزيز، استقلال سه شنبه شب در استاديوم آزادي يك بازي حساس با الاهلي دارد. ما بچه هاي تيم در ورزشگاه به حمايت شما نياز داريم تا بتوانيم از سد اين رقيب قدرتمند بگذريم. لطفا در استاديوم حتي يك صندلي را خالي نگذاريد و همه سكوها را با حضور خود پر كنيد. مطمئن باشيد بچه ها و مربيان همه تلاش خود را خواهند كرد تا شما را خوشحال كنند و هم با اقتدار از گروه اسيايي صعود كنيم. نگران اينده نباشيد. خبرهاي خوب در راه است. به نمايندگي از كليه بچه هاي تيم از سلطاني فر تشكر مي كنم. فقط همين قدر مي گويم كه وزير ورزش، برنامه هاي خوبي براي اينده استقلال دارند. براي يك گام نزديك شدن به ستاره سوم منتظر حضورتان در استاديوم هستيم و براي حمايت شما دست همه را مي بوسم.»

حال این که منظور سیدمهدی رحمتی از خبرهای خوب چه خواهد بود با گذشت زمان مشخص می شود اما آن چه محرز است این که بازیکنان و کادر فنی استقلال چندان از شرایط مدیریتی حاکم بر باشگاه دل خوشی ندارند به خصوص در مسائل مالی که با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل هنوز نیمی از قراردادهای مالی خود را دریافت نکردند.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =