رتبه دوم میزان مشارکت در انتخابات 29 اردیبهشت به مازندران رسید

رتبه دوم میزان مشارکت در انتخابات 29 اردیبهشت به مازندران رسید استاندار مازندران با اعلام رای یک میلیون و 260 هزار نفری مردم مازندران به دکتر حسن روحانی گفت : 91 درصد از واجدان شرایط رای مازندران پای صندوق های رای رفتند و رتبه دوم میزان مشارکت را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری ،ربیع فلاح در آیین بزرگداشت مقام معلمان مازندران در ساری ، افزود : مازندران از حیث مشارکت مردم در انتخابات پس از استان یزد ، رتبه دوم کشور را کسب کرد.
وی گفت : همچنین مازندران در میان استان های دارای بیش از 2 میلیون نفرجمعیت در کشور رتبه اول میزان مشارکت در انتخابات 29 اردیبهشت را به دست آورد.
استاندار مازندران افزود : مردم مازندران با وجود تمامی اظهار نظرها و تحلیل ها از جمله تحمل خسارت سه هزار میلیارد تومانی بخش کشاورزی و باغداری استان در سرمای آذر ماه پارسال ، هوشمندانه و پرشور در انتخابات اخیر شرکت کردند و حاضر نشدند پا پس بکشند .
فلاح گفت : تاریخ گواهی می دهد که مردم این خطه از شمال کشور در تمامی عرصه های نهضت انقلاب و پس از آن حضور چشمگیری داشتند و خواهند داشت و انتخابات 29 اردیبهشت امسال نیز برگ زرینی از حضور تاریخی مردم مازندران بود که در کارنامه اشان ثبت شده است .
وی افزود : ملت ایران اثبات کردند که همیشه برای حفظ اقتدار نظام و کشور در صحنه هستند .
استاندار مازندران همچنین نقش معلمان را در انتخابات و میزان مشارکت مردم موثر دانست و تاکید کرد : معلمان به عنوان قشر تاثیر گذار در ایجاد توسعه کشور باید مشکلاتشان برطرف شود .
وی گفت : در دولت یازدهم سعی و تلاش های بسیاری برای رفع مشکلات معیشتی و جایگاه معلمان انجام شد که برای رفع کامل این برنامه ها باید ادامه یابد .

مقام عالي دولت در استان زيرساخت اصلي توسعه همه جانبه كشور را آموزش و پرورش دانست و تاكيد كرد : سکانداران فردای ایران و انقلاب اسلامی در مدارس تربيت مي شوند و امروز توجه به آموزش و پرورش و سرمايه گذاري در آن بهترين راه براي توسعه فرهنگي ، اجتماعي ، اقتصادي و كاهش آسيب هاي اجتماعي است

وي از تلاش شايسته معلمان و فرهنگيان در برگزاري انتخابات تقدير و تشكر نمود و گفت : تکریم و تجليل از معلمان و فرهنگیان وظيفه همه است و نبايد فقط به هفته معلم محدود شود و همه روزها روز معلم است .

در اين مراسم با اهداء لوح تقدير و تنديس از معلمان نمونه كشوري و استاني و بازنشستگان آموزش و پرورش استان تجليل شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =