تسنیم نوشت: رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: جبهه مردمی روی اصول و ارزش‌ها پافشاری کرده است و ۱۶ میلیون رأی مؤمنانه خالص به دست آورده است.

محمدحسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در همایش اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که از صبح امروز در حال برگزاری است با اشاره به فراز و نشیب های انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیاری از حوادث در جریان نهضت انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که فکر می‌کردیم ناخوشایند است، ولی بعد متوجه شدیم که بهترین چیزی بود که خداوند محقق کرده و به مصلحت جریان حق بوده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به فتنه 88 و اتفاقات آن خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات سال 88 موسوی ثبت‌نام نمی‌کرد و با رئیس‌جمهور مستقر به رقابت نمی‌پرداخت، ممکن بود در دور بعدی انتخابات با رأی بالایی رئیس جمهور شود که قطعاً زیانبار می‌شد. فتنه 88 تلخ بود و خداوند شر بزرگی را از سر انقلاب کنار زد و این دستاورد بزرگ و سرنوشت‌سازی بود.

رحیمیان با بیان اینکه برخی از دوستان که تجربه کمی دارند فکر می‌کنند در این انتخابات فاجعه‌ای رخ داده است، اظهار داشت: شکستی اتفاق نیفتاده است، رسوایی که تخلفات و دین‌فروشی‌هایی که برای به دست آوردن رأی و خرید رأی به قیمت فروش دین و انقلاب و ارزش‌ها انجام شد، در طرف مقابل ما از اول هم می‌گفتیم که اگر چنانچه نامزدی در مقابل رئیس‌جمهوری مستقر پیروز می‌شد، این یک معجزه بود، چون این طرف 40 روز فرصت تبلیغ داشت ولی طرف مقابل 4 سال دولت و تریبون در دستش بود و همه ابزار قدرت و تبلیغ را در دست داشت.

وی ادامه داد: طرف مقابل به هر وسیله‌ای متوسل شده تا حتی آرای سیاه را به خود جذب کند، ولی این طرف روی اصول و ارزش‌ها پافشاری کرده است و 16 میلیون رأی مؤمنانه خالص به دست آورده است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه 16 میلیون عدد کمی نیست، تصریح کرد: امام(ره) وقتی نهضت را شروع کرد 16 نفر هم نداشت و حتی در فیضیه قم نیز امام(ره) را نمی‌شناختند و امام(ره) در چنین فضایی نهضت خود را شروع کرد.

رحیمیان با بیان اینکه 16 میلیون رأی در برابر طرف مقابلی به دست آمد که حتی در صدد به دست آوردن آرای سیاه بود،‌ خاطرنشان کرد: البته آن 23 میلیون رأیی که طرف مقابل به دست آورد، متعلق به انقلاب و نظام است و آنها این‌طور تشخیص و رأی دادند و مرزبندی ما بین انقلابی و ضدانقلاب است و آنهایی که غیرانقلابی هستند و یا در مصداق تشخیص اشتباه داده‌اند را از خودمان می‌دانیم و باید جذبشان کنیم.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب تمام نشده است، افزود: امروز مسئولیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب خطیرتر از مسئولیت جبهه و زمان جنگ است، چون اکنون مبارزه در عرصه سیاسی است و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و این جبهه از جبهه زمان جنگ فراگیرتر است. اکنون در طرف مقابل کل جبهه استکبار ایستاده است و باید جبهه حق با آنان مبارزه کند.

رحیمیان با بیان اینکه ما باید وظیفه را برای خدا انجام دهیم، ولی نتیجه را به مصلحت خداوند واگذار کنیم، تصریح کرد: تجربه انقلاب و گذشت زمان ثابت خواهد کرد که آنچه محقق شده یقیناً مصلحت انقلاب و نظام بوده و البته سختی‌های خود را خواهد داشت و ریزش‌ها و رویش‌ها همواره وجود خواهد داشت. احساس می‌کنیم وظیفه را انجام دادیم و آنچه واقع شده به مصلحت نظام و انقلاب بوده و باید روزبه‌روز برای کار بیشتر در آینده آماده شویم.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 92
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آیدین A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    207 4
    بعد از شکست شعارهای پوچشان مثل انتخابات مجلس که شعار لیست انگلیسی سر دادند این بار هم رای مردم بزرگ ایران را آرای سیاه و یا رای حرام می نامند. این جمعیت بعد از شکست های پشت سرهم در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شوراها، اگر به این نتیجه نرسیده اند که اکثریت مردم ایران خواهان شعارها و اعتقادات تندگرایانه آنها نیستند، رفراندومی دقیقاً با مضمون آری یا نه به خط مشی خود برگزار کنند و از توهین و تهمت به مردم بزرگ ایران دست بردارند.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    160 4
    ای بابا بسه دیگه، همش هم می گن ما نجیبانه باختیم. اصلا کسایی که به روحانی رأی دادن سیاه و تاریک، شماها فرشته ی رو زمین، خوبه؟
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    126 3
    آقایون مومنانه ، شما چه کردید که 17 میلیون که می توانستند با حضورشان سرنوشت را تغییر دهند اصلا رای ندادند؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    133 3
    ساکت باشید 16 میلیونی های ثابت که تا ده قرن دیگر هم حداکثر رای که بیاورید 16 میلیون است
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    103 4
    معنی مومنانه رو خوب فهمیدیم
  • بی نام FI ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    137 1
    آرای سیاه آرای بغبغوی تتلو و رشوه یارانه و ناهار روز انتخابات در روستاهای خراسانه نه رای اکثریت قاطع مردم ایران
  • ناصر IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    117 2
    تعریف رای مومنانه:وعده های تو خالی اهدای کارت اعتباری شام و ناهار پک ارزاق تهمت و دروغ در مورد سند 2030
  • سلمانخان A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    101 1
    واقعا برای من دردآور که اقایون اینقدر از کلمه فتنه استفاده میکنند یعنی مایی که عاشق ایران هستیم فتنه گریم واونا مصلح وپاک{خبرانلاین لطفا منتشرکن}
  • بی نام A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    91 3
    یعنی هر کی به شما رای بده بافهم و شعور بقیه نفهمند .شعورم خوب چیزیه.
  • محمدرضا اکبری A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    75 1
    ایشان بدون ارائه مدرک در دادگاه و با پیش داوری یکطرفه از عدالت خارج شده و دیگر نباید پشت سرش نماز خواند و نباید امام جماعت تهران باشد.یعنی چی رای حرام و رای حلال ؟؟؟؟چرا جامعه و مردم را دچار سرخورده و چند دستگی میکند؟؟؟؟چرا ملت را از دادن رای دلسرد میکند؟؟؟
  • حسین A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    66 1
    اینارو نگه چی بگه ؟ توقع نداشته باشید بیاید از خودش انتقاد کند و رفتارشان را تصحیح کنند . از کوزه همان برون تراود که در اوست .
  • بی نام A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    81 1
    رای من به روحانی سیاه نبود، این دل و فکر شماست که سیاه است.
  • بی نام A1 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    73 1
    تتل هم جزو اصولتون بود
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    71 1
    با شام و ناهار و اهدای کت و شلوار و همه دروغ های راجع به 2030 و وعده یارانه رو میفرمایید؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    69 1
    ما گوشامون مخملی نیست اقای برادر رادیو و تلویزیون در اختیار دولت بود؟؟ خجالت نمیکیشین؟
  • عرشیا A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    61 1
    سنگ پا از خجالت اب شد و دیگر هیچ.........
  • مرتضی A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    63 1
    این اگر توهین به بیش از ۲۴ میلیون ایرانی نیست چیه؟
  • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    56 1
    دوستان به اين حرفها توجه نكنيد و چهار سال لذت ببريد
  • ssomid A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    30 1
    باشه
  • بی نام A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    53 1
    لطفاً دهنتون رو ببندید . انشالله جهار سال دیگه اون 16 میلیون هم عاقل میشن میان به نامزد اصلح رای میدن
  • بی نام DE ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    43 1
    بابا مومن
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    48 1
    جنبه باخت نداری بازی نکن آقا. الان این رای شما که فقط به خاطر وعده خلاف واقع یارانه و اشتغال بود، یک رای مومنانه حساب میشه؟ تازه من فکر میکنم رایی که تتلو براتون جمع کرد سالم تر از رای با وعده دروغ هست.
  • بی نام A1 ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    40 1
    آره رای با وعده یارانه و پخش نبات و تخریب دولت در 2030 خیلی حلاله
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    39 2
    فقط توهین به مردم باشه منتظر باشین دفعه دیگه حتما بهتون رای میدیم از شدت سوزش نمیدونن چی بگن
  • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    61 1
    دقت کنید اصولگرایان مردم و مخالفین را چه چیزی صدا میزنند اول خس و خاشاک بودیم بعد آرای انگلیسی شدیم حالا آرای حرام و سیاه خوانده می شویم. به خاطر همین تکبر و خودخواهی شماست که قدرت را از دست دادید.
  • الف IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    40 1
    1 تتلو 2 دروغ درباره 2030 3 تهمت و افترا 4 نبات و اتوبوس از بیت المال و ... 5 وعده پول 6 هر ایرانی حق رای داره و این حق قانونی و منطقی و عقلانی و حتی الهی هست. پس اینکه بگیم این رای سفیده یا سیاهه فقط معنیش اینه که ما موافق جمهوری یا قانون نیستیم و یا اینکه میخوایم جکومت برای مردم نباشه و برای افراد خاصی باشه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    38 2
    خجالت هم نمیکشه. داره علنا به یه ملت و کل نظام توهین میکنه. این حرف یعنی زیر سوال بردن کل دولت و نظام.
  • بی نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    31 1
    جمنا کجای کاره اصلا؟ رئیسی و قالیباف که هر دو از جمنا اعلام براعت کردن
  • بی نام CA ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    37 1
    دزدیهای فرزند. ناخلف، پدر را بر آن داشت که فرزند را پند دهد که ای نور دیده، روزی حلال بدست آور و دزدی مکن از آن پس آن جوان پس از دزدی، صاحب مال را کتک می زد تا بگوید که راضی است و آن مال، حلال است. پدر از فرزند پرسید که آیا رزق و. روزی اش حلال شده؟ فرزند پاسخ داد. که ....حلال حلال اش به آسمانها رفته است این است حکایت تبلیغ افزایش یارانه، دادن غذای نذری، کارت خرید، آرد و شاخه نبات و پارچه سبز و رای نگرفتن از مردم و بستن شعبه های رای گیری حلال حلال اش تا آسمانها رفته، عاقلان دانند
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    36 2
    چرا در برابر نظر و رای مردم تعظیم نمی کنید و سعی در اتهام زنی به دولت و سیااه و حرام نشان دادن آرا را دارید. امام فرمودند میزان رای ملت است.
  • طرفدار امیر تتلو A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    48 1
    با 4 میلیون رای امیر تتلو مومنانه حساب کردید یا رای های امیر تتلو رو کم کردید ؟
  • علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    39 1
    خیلی جالبه اول می گفتند رقیب اصلی روحانی چهار سال عملکرد ایشان است حالا می گویند چهار سال وقت داشته و تیلیغ کرده مفهوم این حرف اینه که عملکرد دولت و آقای روحانی خوب بوده که ایشان اسم آن را تبلیغ گذاشته اما یعد واقعا قرار نیست کسی جلوی اینها را بگیرند رسما دارند به همه حتی به کسانی که به آقای روحانی رای داده اند توهین می کنند نکته بعدی چرا ۱۶ میلیون در مقابل ۲۳ میلیون نخیر ۱۵۷۰۰۰۰۰ در مقابل ۲۳۵۰۰۰۰۰ یا ۱۶ در مقابل ۲۴
  • بی نام A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    41 1
    ما همه چهار درصدی هستیم، ما آرای حرام هستیم، ما آرای سیاه هستیم. 24 میلیون نفر.
  • امیر A1 ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    32 1
    یکی ازون اصولی که روش خیلی پا فشاری کردند تتلو بود
  • بابایی میانالی A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    27 2
    خجالت هم خوب چیزی هست اگر شما ها داشته باشید خواندن سوره جمعه همراه با معنی برای شما لازم است
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    40 1
    خداييش خودتون از اين تحليلتون خنده تون نميگيره؟؟شماها 40روز وقت داشتيد؟؟نه برادر شما 4سال وقت داشتيد براي کوبيدن روحاني اونهم با تمام ظرفيت .خبر انلاين لطفا چاپ کن.
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    35 1
    "رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به فتنه 88 و اتفاقات آن خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات سال 88 موسوی ثبت‌نام نمی‌کرد و با رئیس‌جمهور مستقر به رقابت نمی‌پرداخت، ممکن بود در دور بعدی انتخابات با رأی بالایی رئیس جمهور شود که قطعاً زیانبار می‌شد.فتنه 88 تلخ بود و خداوند شر بزرگی را از سر انقلاب کنار زد" ما رای دهندگان به طرف مقابل شما هم می توانیم همین مطلب را بگوییم که : در این دوره از انتخابات که طرفداران ، وزرا ، اعضای کابینه و مدیران دوره ی احمدی نژاد و وعده دهندگان سه برابر کردن یارانه با رییس جمهور مستقر به رقابت پرداختند ، شر بزرگی را از سر ملت باز کردند چرا که نیم نگاهی هم به بدست آوردن جایگاه های بالاتری داشتند که ملت آنان را در رسیدن به مطلوب و مرادشان ناکام گذاشت
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    30 0
    تا حالا این همه صفت برای اراء نشنیده بودیم حلال و حرام سیاه وسپید و...
  • بی نام US ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    34 0
    همينجور مومنانه ١٥.٧ ميليون رو ١٦ ميليون ميكنيد جلو بريد تا هفته ى ديگه به ٢٤ ميليون ميرسونيد و ميبريد انتخابات رو دور دوم
  • بی نام RO ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    31 0
    انقلاب از امثالی مثل شما ضربه میخوره که خودتون را دیندار میدونین و مخالفینتان را بی دین.
  • مجيد A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    34 0
    خدا را شاكريم كه شمارش رأي به دست شما مؤمنان نبوده وگرنه معلوم نبود چه نتيجه مؤمنانه اي در پيش ميبود. لطفا مؤمنانه به زندگي سياسي خود ادامه دهيد و به مردمي كه مؤمنانه بين آنها نبات و ناهار و ... پخش كرديد خدمت كنيد.
  • بی نام A1 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    34 0
    و مومنانه ترين راي هاي ، راي هاي طرفدارن تتلو بود و خريد راي با يارانه
  • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    28 0
    عمو برو خدا روزیتون رو ی جای دیگه حواله کنه . اگه شما وعده پول نمی دادی که 10 ملیون رای هم نداشتی. ظاهرا اصولگراها از عبرت گیری ترس دارن
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    24 0
    اینها عملا توهین به مردم هست و اگر رئیس جمهور قرار پاسدار قانون باشه باید اقدام کنه این دوستان تو نصف حکومت برای خودشون سهام ممتاز تعریف کردند و حالاهم افتادن به جر زنی
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    32 0
    اگر مجلس 98 و ریاست جمهوری 1400 هم مردم شما را نخواستند لطفا بعدش سکوت کنید و روی اعصاب مردم پیاده روی نکنید
  • بی نام A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    21 0
    ههههههه خندیدیم
  • علی A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    36 0
    کسی که شناسنامه ایرانی داره حق رای داره... واقعا برای امثال شما باید متاسف بود که روی رای هم برچسب دینی و غیردینی میزارید...
  • بی نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    25 0
    این حرفا برای مردم ارزشی نداره. امیدوارم حداقل وجدان خودتون رو قانع کنه. وگرنه از لحاظ ما که بچه گانه هستند این صحبتا. خودتون رو بیشتر از چیزی که هستین، خراب نکنین
  • بی نام RO ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    24 0
    نمردیم و معنی حلال و حرام متوجه شدیم از طرف حضرات ، غذا و لباس مجانی پخش کردن ، از یه نفر خواننده مجهول الهویه استفاده کردن و داخل ستاد آهنگ دیجی گذاشتن تا دروغ و تهمت که در هرچی بیشتر و بزرگتر مورد قبول تر تا خرج میلیاردی انتخابات کردن و یهوهی کنار کشیدن و خونه میلیاردی به رفتگر دادن از نشانه های رای حلال اندر حلال میباشد،حالا کلا کاری نداریم شما که رای حلال دارید و برنده معنوی انقلاب هستید در برابر ما گنهکارها و خداوند وعده بهشت بهتون داده دیگه مشکلتون چیه برید خوش باشد و فقط یکم جا باز کنید هوا بیاد
  • شكرانه A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    21 0
    من سياه دل سفيدم تَو سفيد دل سياه
  • رضا IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    34 1
    از هیچ لجن پراکنی دریغ نکردید حالا میگویید مومنانه؟ از ارسال نبات و برنج و بسکوییت ساقه طلایی تا کارت هدیه و وعده یارانه به فقرای مستضعف و ساده دل و اتوبوس و... تا تونستید بر علیه دولت تبلیغ کردید از پخش شبنامه برای سند ۲۰۳۰ تا انواع دروغ و تهمت. بعد از حلال بودن آرا و مومنانه بودن آنها صحبت می کنید؟ همین کارها رو می کنید که جوانهای ما دین گریز شدند. به همین رویه ادامه بدید وای برما اگه دوباره با عدم شرکت در انتخابات اجازه قدرت گرفتن به شما جماعت بدیم
  • مهدی A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    22 0
    فقط متاسفم برای تحلیل های سطحی و فاقد درایت و علمی تان...هنوز هم دست از تخریب برنمیدارید؟ تازه شمشیرها یتان را تیز کرده اید و قلمهایتان را به واژه های ناخرسند دشنام و کین می آرایید؟
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    23 0
    روتون میشه از این حرفا بزنید ؟
  • سنگ پا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    27 0
    ياد حكايت ملا نصرالدين افتادم كه خود شايعه كرد كوچه پشتى آش نذرى مى دن و بعد كه چند نفرى باور كردن خودش نيز رفت گفت مبادا راست باشه
  • بی نام IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    18 0
    هیچی دیگه . خودمون هم نمی دونستیم رایی که به آقای روحانی میدیم سیاه و حرام میباشد ممنوم که ما رو ارشاد کردید . بابا تو رو خدا جمع کنید این بساط مسخره رو چرا خودتون رو گول میزنید رای نیاوردید تمام
  • محمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    27 0
    صدا وسیما و تریبون که سالهاست دست شماست
  • فرشاد IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    29 0
    متاسفم هستم برای جمنا که بازنده های خوبی هم نیسند همانطور که بازیگران خوبی نبودند. با لطف و مرحمت برخی و موافقت ما بخشی از آرای اعتدال را بحساب نامزد شکست خورده منظور کردند تا چند هدف بلند مدت حاصل شود . توصیه من به جمنا این است که به فعالیت خود ادامه دهند زیرا جامعه چند صدایی پویاتر است اما اکیدا از تخریب و بداخلاقی و دروغگویی بپرهیزند و اعمال خود را به رقیب پیروز نسبت ندهند.نسبت واقعی آرای اعتدال و اصلاحات سی میلیون نفر و کل آرای رقیب شکست خورده نزدیک ده میلیون بوده است.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    21 0
    توجیه خود به هر شکلی رای مومنانه ... رای حلال ..... . به تنها چیزی که فکر نمی کنند علت شکست با بسیج تمام امکانات قانونی و فرا قانونی ِ..
  • بی نام A1 ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    17 0
    مهاجری جان با توجه به نوشته چند روز پیشت آیا باید این را به حساب صداقت رحیمیان بگذاریم؟ من که نمیتوانم
  • میثم A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    14 0
    خخخ. مخصوصا ارای تتلو و جیگیلی جیگیلی هاش خیلی مومنانه اسجیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    استفاده از تتلو مومنانه بود یا منافقانه؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    12 0
    به دوربین نگاه میکنند و سیاه را سفید جلوه میدهند، چه جمله‌ی آشنایی
  • اره... A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    12 0
    راست میگن 16 میلیون رای...راست میگن همه مومن بودن... ولی نمگین چقد وعده وعید دادن بابت یارانه 3 برابری... منم اگر بیام بگم یارانه 3 برابری میدم 17 میلیون رای میارم...والسلام
  • نظری IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    13 0
    چرا جناح اصولگرا همیشه خود را حق بجانب وطرف مقابل ناحق جلوه میدهد آقایان چرا درس نمیگیرید.
  • رضا صدر A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    کسی که خودش را بهتر از دیگران می داند،چطور ادعای ایمان می کند؟
  • محمدباقر A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    12 0
    16 میلیون رای که حداقل 6 میلیونشا با وعده یارانه سه برابر خریدیدا می گید حلال ...
  • کوشا A1 ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    13 0
    به قول رییس جمهور مطبوعتون بابا جون اب رو بریزید...
  • مهدی A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    البته باید در نظر داشت که چهار میلیون از این رای های حلال برای تتلوست.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    خجالت نمیکشن
  • رضا A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    13 0
    سخنان بزرگان : اب رو برزید جایی که میسوزه
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    پافشاري روي اصول و ارزشها يعني ملاقات با امير تتلو ؟ اينجوري راي حلال بدست آورديد ؟
  • بی نام A1 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    10 0
    قبول حقيقت درداور است.
  • میثم IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    بله رای 150 هزار تومانی اوردید
  • علی A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    9 0
    خوش باشید.
  • مهسا IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    8 0
    شماها واقعا کسی که به روحانی رای داده باشه را جذب میکنید براش پرونده درست نمیکنید؟
  • امیر IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    ارای سیاه. خدا انشالله شفا بده
  • غراب IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    11 0
    بس کنیدسیاه نماییها را ارا شما که سیاهتره وفریبکارانه از خواب بیدار شو
  • بی نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    9 0
    باشه بابا شما خوب
  • بی نام A1 ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    10 0
    راى شما مومنانه راى ما كافرانه؟ دست از تخريب برداريد شما كه هر تهمتى زديد و همه كار كرديد براى راى ، حالا متحد شديد آراى روحانى را بى ارزش كنيد؟ من و امثال من چهار ساعت تو صف نايستاديم تا شما تعين كنيد راى ما حلاله يا حرام
  • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    31 0
    مومنانه فقط اونجا که حجت الاسلام با تتلو دیدار کرد. آفرین به این پایبندی به اصول
  • کوروش A1 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    25 0
    اصول رو خوب اومدی. تعجبم اینه که چرا از اون طلبه های حوزه های علمیه سوء استفاده کردید تا به روستاها برن و به دروغ در مورد سند 2030 به دولت حمله کنند. بابا اسطوره های اخلاق
  • بی نام DE ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    22 1
    رای های قالیباف ، جلیلی ، احمدی نژاد، و یارانه ها و ... . همچین مومنانه هم نبود . فقط دست به دامن حافظ شیرازی نشدید هر کار و تهمتی که میشد هم دریغ نکردید .
  • همشهری A1 ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    16 0
    ۱٦ میلیون رای چی؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    25 1
    با چنین تفکری اگر پیروز شوند واویلا
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    20 0
    هرکس به شما رای نده مومن نیست ؟ رای سیاه کدومه ایران متعلق به شما تنها نیست متعلق به آنهاکه شما سیاه میبینید هم هست . همه بنده های یک خدا هستند اگر هر کس عیب های خودش را ببیند فرصت عیب گرفتن از دیگران را نخواهد داشت غرور باعث شد شما هر روز منزوی تر شوید از اون 16 میلیون فقط 6 میلیون واقعا شما رو قبول دارند بقیه با پول و شام و فریب رای دادند
  • مصطفی A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    21 0
    نماز جمعه و جماعتم تا حد امکان ترک نمی شود وبنا به دلایل خودم به روحانی رای دادم ودهها نفر مثل خودم را می شناسم که به روحانی رای دادند . این تحلیل های اشتباه است که همیشه طرف مقابل را غیر مومن به حساب می آورید و مطمین باشیدبسیاری از دین گریزی جوانان این مرز و بوم به خاطر اخلاقیات غیر اسلامی امثال شماست
  • بی نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    2 45
    ریس جمهوری که ۱۶میلیون مخالف داره پیروز انتخابات نیست اونم دور دوم ریاست جمهوری
    • اردلان IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
      0 0
      یعنی احمدی نژاد که 14 میلیون رای مخالف طبق اعلان رسمی داشت هم پیروز انتخابات نبود ؟ یعنی چهار سال رئیس جمهور غیرقانونی داشتیم ؟ اینجوری که باید کلا مملکت رو ری استارت کنیم .
  • بی نام IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
    29 1
    رای چند میلیونی تتلو سیاه است یا گل منگولی
  • ناصر A1 ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    25 1
    تمام مطالبی که جناب رحیمیان ،فرمودند شعر نو بود،آنکه بتوانند ،40میلیون را به سمت خود جذب کنند .فرض محال است وآرزو. توصیه می کنم ایشان به اعترافات سریع سردار طلایی رجوعی داشته باشند.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    23 0
    سیاه روی شماست ، نه رای مردم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
    21 0
    این اوج بی شرمیه که 23 ملیون نفر رو غیرمومن حساب کنند....