خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.
خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    5 0
    با سلام، طبق خبرها پاركي ٢٢ هكتاري در منطقه ٢١ حوالي بزرگراه آزادگان توسط شهرداري تهران به فروش رفته خواهشا پيگيري كنيد تا دير نشده شهردار جديد تهران از اين فاجعه جلوگيري كند
    • بی نام A1 ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
      1 0
      شهرداری دربست در خدمت بساز بفروش ها بود امیدوارم شهرداری جدید این رویه را تغییر بده
  • رضا A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    5 0
    خدا بیامرزد کسانی که باعث و بانی اسنپ و تپسی بوده اند هم برای مردم خوب است و هم درامدزایی برای بیکاران، آخر آژانسها خیلی اذیت می کردند؟ و گرانتر از تپسی و اسنپ بودند.
  • فرشادی A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    0 0
    با سلام ، مسدود کردن تمام راه های فرار از ترافیک توسط شهرداری با جدول گذاری و نرده کشی که معلوم نیست در جهت منفعت چه کسی و تولید کننده ای – مثلا سازنده ی بلوک های بتونی است، میزان ترافیک در تمام خیابان های تهران به دلیل تجمع درمسیر های خاص و چهار راه ها ی اصلی افزایش چشمگیری داشته است. افزایش میزان مصرف سوخت و آلودگی نیز از دیگر تبعات این عملکرد شهرداری است.
  • علیرضا A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    0 0
    با سلام لطفا از شهردار کرج وضعیت خروجیی مردم از ایستگاه خط تهران کرج در ایستگاه کرج را بررسی بفرمایید تمامی خروجی ها مسدود شدن و فقط یک پله کوچک موجود است که هزاران آدم همزمان قصد پایین رفتن از آن را دارند . زمانی که قطار به ایستگاه میرسد سیل جمعیت از قطار به این پله کوچک هجوم برده و سارقین در بهشت قرار میگیرند. و حتی بارها خانم ها در این پله ها مورد اذیت و آزار قرار گرفتن و گاها باعث زد و خرد گشته است. ازدهام جمعیت زمانی که قطار میرسد بر روی این پله ها بسیار سنگین است. از مسئولین خواهش دارم هرچه سریعتر این مورد را بررسی کنند.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    0 0
    دولت يازدهم در اسفند 95 مصوبه‌اي مبني بر افزايش 50 درصدي حق شغل كاركنان دولت داشت كه البته مربوط به برنامه پنجم توسعه بود و مي بايست بسيار زودتر از اينها اجرا مي‌شد. با اين حال و در حاليكه نيمي از دستگاه‌ها «به شكل رابطه اي نه ضابطه»، چند سالي است از اين مزيت بهره مند شده‌اند هنوز كارمندان زيادي منتظر اجراي اين مصوبه كه 5 ماه پيش تصويب شده مي باشند. آن زمان يعني اسفند 95 كه اين مصوبه خبري شد بسياري از كارمندان خوشحال شدند و از دولت يازدهم در انتخابات حمايت كردند اما اكنون با طولاني شدن روند اجرا بسياري معتقدند كه اين مسئله يك ترفند انتخاباتي بوده و به نظر ميرسد دامن زدن به چنين شايعاتي در شأن دولت آقاي روحاني نيست. خواهشمنديم مصوبه مذكور را به طور كامل و در اسرع وقت به اجرا درآوريد.