نخستین دوره المپیاد ورزش های آبی و ساحلی در بابلسر برگزار شد

نخستین دوره المپیاد ورزش های آبی و ساحلی در بابلسر با حضور باشکوه مردم،ورزشکاران و مسئولان در بابلسر برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین ازبابلسر،سید علی اسد در مراسم افتتاحیه نخستین دوره المپیاد ورزش های آبی و ساحلی در بابلسر اظهار کرد: المپیادی که امروز شاهد برگزاری آن هستیم به عنوان نخستین رخداد ورزشی شمال کشور بوده که در شهرستان بابلسر رقم خورد.

وی با اشاره به پتانسیل و ظرفیت شهرستان بابلسر در بحث جذب توریست و گردشگر، توجه به رویدادهای ورزشی ساحلی و آبی را یکی از مهم ترین عوامل در بحث گردشگری دانست و افزود: با ایجاد فضای شاد و مهیج می توانیم خاطرات خوبی در ذهن مسافران ایجاد کنیم و زمینه ای فراهم کنیم تا مسافران مقصد بعدی خود را برای مسافرت در این شهرستان انتخاب کنند.
فرماندار بابلسر با اعلام اینکه در ایام تعطیلات عید فطر بالغ بر 800هزار مسافر و گردشگر به این شهرستان سفر کردند،عنوان کرد: با ایجاد زیرساخت مناسب در شهرستان موجب جذب سرمایه گذار ،ایجاد اشتغال و درآمد پایدار می شویم.
اسد با بیان اینکه برنامه های متعددی برای جذب توریست و گردشگر در شهرستان برنامه ریزی شده است ،عنوان کرد: یکی از مهم ترین برنامه ما برگزاری برنامه ورزشی مهیج در سطح سواحل این شهرستان است.
وی در پایان گفت: بابلسر پایگاه برگزاری المپیاد ورزشی در سطح استان می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر نیز با بیان اینکه ورزش و توریسم ورزشی نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری دارد، اظهار کرد: توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه امنیت اجتماعی را به همراه دارد و موجب نشاط اجتماعی در سطح شهرستان می شود.
اسماعیل پهلوان با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزش های ساحلی و آبی در شهرستان بابلسر از حضور بیش از 500ورزشکار استانی و کشوری در این المپیاد خبر داد و افزود: در این المپیاد ورزشکاران در 20 رشته ساحلی و آبی ورزشی به رقابت با یکدیگر می پردازند.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد وفاق و همدلی در بین ورزشکاران دانست و گفت: این المپیاد بزرگترین المپیاد ورزشی در سطح استان بوده که با هدف دستیابی به اهداف سازمانی،تزریق روح ورزش در جامعه و هدیه دادن آن به خانواده ها است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با بیان اینکه جایگاه ورزش استان مازندران در سطح کشور زبانزد است،اظهار کرد: باید شرایطی فراهم شود که بابلسر به عنوان کانون و قطب تمام ورزش های آبی در کشور مطرح شود.
حبیب حسین زادگان برگزاری این المپیاد را عامل موثر در جذب توریسم و گردشگر دانست و افزود: با برنامه ریزی انجام شده به دنبال آن هستیم تا جشنواره های متعددی در قالب فرهنگی و ورزشی در کل استان برگزار شود.
وی هدف از برگزاری این المپیاد را ساماندهی و سازماندهی ورزش های کشور دانست و اظهار کرد: یکی از مهم ترین اهداف دولت تدبیر و امید در بحث ورزش ،برگزاری المپیاد های مختلف ورزشی برای جذب توریسم داخلی و خارجی است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه فضای وفاق و همدلی در بین مردم و مسئولان استان مازندران برقرار است،گفت: یکی از مهم ترین مشکلات ما در سطح استان نداشتن استاندارد مناسب ورزشی است ،به دنبال آن هستیم زمینه ای فراهم کنیم که هم استانی ها بتوانند از تمام ظرفیت های ورزشی موجود استفاده کنند.
حسین زادگان با اشاره به عدم برخورداری از ظرفیت های آبی و ساحلی حوزه دریای خزر عنوان کرد: تمام کشورهای حوزه دریای خزر از مواهب سواحل این دریا بیشترین استفاده را دارند اما متاسفانه تا کنون نتوانستیم از این مواهب به خوبی بهره مند شویم.
وی در پایان گفت: دولت تدبیر و امید به دنبال آن است که شرایط لازم برای استفاده از ظرفیت دریای خزر برای مردم شمال کشور فراهم شود.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =