۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۸

«خبرجنوب» نوشت: جزئیات تازه ای از قتل یک مرد در شهرستان بوانات، فاش شد.

این مرد که بعد از قتل کارگرش، پا به فرار گذاشته بود 120دقیقه بعد از آگاهییافتن مأموران به دام پلیس افتاد.راز این جنایت زمانی فاش شد که فردی با کلانتری بوانات تماس گرفت و خبر از جنایتی خونین داد.
ساعت 17 بعد ازظهر 23 مردادماه بود و مأموران به محض دریافت این خبر به همراه قاضی، مامورکشیک جنایی و کارآگاهان اداره پلیس آگاهی پای در قتلگاه گذاشتند. محل جنایت یکی از خیابانهای این شهرستان بود و وقتی مأموران وارد آن خیابان شدند، با جسد بیجان مردی روبهرو شدند که گوشه ای افتاده بود.
در تحقیقات نخست مشخص شد که مقتول کارگر روزمزد بوده که از مدتی قبل برای یک مالک کار میکرده است.کارآگاهان با توجه به اینکه یک عابر نخستین کسی بود که جسد را دیده و پلیس را در جریان قرار داده بود به تحقیق از وی پرداختند. او به مأموران گفت: در خیابان در حال عبور بودم که ناگهان متوجه درگیری دو نفر شدم.
ا بتدا توجهی نکردم اما به دلیل اینکه درگیری شدت یافت به سمت آنها رفته و به حرفهایشان گوش دادم.
وی ادامه داد: بعد از چند دقیقه متوجه شدم که یکی از آنها کارگر و دیگری کافرماست و با هم بر سر مسائل مالی اختلاف دارند. بعد از گذشت چند دقیقه از هم جدا شده و یکی از آنها به سمت نیسانش رفت و ناگهان در حالی که به سرعت رانندگی می کرد به سمت قربانی آمد ، او را زیر گرفت و پس از اطمینان از مرگ وی از محل گریخت.
بعد از اظهارات شاهد جوان، دستور بازداشت تنها مظنون جنایت یعنی کارفرما صادر شد. کسی از محل زندگی او خبر نداشت و هیچ سرنخی از وی نبود. از سوی دیگر از دست دادن هرثانیه ممکن بود باعث شود که مرد جوان از شهر فرار کند ، به همین دلیل مأموران با بررسی اسناد، محل زندگی وی را پیدا کردند و راهی آنجا شدند اما مرد جوان پیش از رسیدن پلیس آنجا را ترک کرده و فراری شده بود.
کارآگاهان پلیس در ادامه سرنخهایی که در محل زندگی متهم بود را شناسايي كردند و از آنجا که احتمال داشت قاتل فراری به خانه بیاید خانه وی را زیرنظر قرار دادند . درحالیکه چند ساعت از قتل کارگر جوان گذشته بود، متهم فراری در مقابل خانه به دام پلیس افتاد. وی بعد از دستگیری به جنایت اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات مالی با مقتول عنوان نمود. او بعد از اعتراف به جنایت با هماهنگی قاضی پرونده همراه مأموران تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل جنایت رفت و صحنه قتل را بازسازی کرد.
این متهم به کارآگاهان گفت: از چندی پیش بهعلت برخی مشکلات مالی که برایم پیش آمده بود قادر نبودم پول این کارگر روزمزد را بدهم. بعد از ظهر حادثه در فکر مشکلات مالیام بودم، مقتول را دیدم که تنها بود.
بار دیگر موضوع تسویه حساب را مطرح کرد، به من گفت که باید بدهیهای قبلی او را پرداخت کنم تا با من تسویه حساب کامل کند، بر سر این مبلغ بین ما درگیری لفظی ایجاد شد.
من که اوضاع روحی خوبی نداشتم و عصبی بودم ناگهان کنترل خود را از دست دادم. سوار خودرو شده و در حالی که به سرعت پایم بر روی پدال گاز بود به سمتش رفته و او را زیر گرفتم.
سپس برای برداشتن پولهایی که در این مدت پسانداز کرده بودم و همچنین دیگر اسناد و مدارک شناساییام که در خانه بود، به خانه رفتم که از سوی پلیس دستگیر شدم.
با توجه به اعتراف متهم به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شده و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =