تقدیر از شهردار آمل در آخرین جلسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر

از مهندس احمد امیر سلیمانی در آخرین جلسه دوره چهارم شورای اسلامی شهر تقدیر شد.

اظهار کرد: شهرداری را که 4 سال گذشته انتخاب کرده ایم با توان و بینشی بالا بوده است و توانسته بسیاری از پروژه های بزرگ شهری را به اتمام برساند.

وی با اشاره به تلاش های بی وقفه مرحوم حمید رضا طاهرنژاد مدیر عامل فقید سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری آمل افزود: نقش اساسی که این مرحوم درانجام پروژه های ولایت ، امین طبرسی ، مرمت بازار و انجام المان ها داشته اند فراموش نشدنی است.
تورنگ احداث پارک های متعدد در محلات شهری ، احداث پارکینگ های عمومی ، اتمام طراحی بهره برداری بستر رودخانه هراز را از دیگر اقدامات شاخص این دوره از شورا عنوان کرد و افزود: مشکلات زباله آمل هم از طریق سرمایه گذار ژاپنی در مراحل نهایی خود به سر می برد .
وی با بیان اینکه علیرغم وجود مشکلات اقتصادی عدیده در کشور شهرداری آمل آبروی شهر را حفظ کرده است گفت: بیان مقامات استانی همیشه این بوده که شهر آمل علیرغم پروژه های عمرانی بزرگ کمترین بدهی را دارد.
تورنگ خاطر نشان کرد: 13 عضو شورا در چهار سال گذشته هرچند دارای اختلاف سلیقه و نظر بودند اما همین اختلافات منجر به انجام کارهای بزرگ و قابل دفاع شد.
وی از همه اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار آمل و مجموعه شهرداری و سازمان های وابسته تقدیر کرد و گفت: همکاران شهرداری با نیت خالصانه ای که داشته اند برای حفظ آبروی شهر تلاش مجدانه ای داشته اند و هیچ موقع کار آنها فراموش نخواهد شد.
سید محمد پژومان سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه اظهار کرد: این دوره با فراز و نشیب هایی همراه بوده اما هر تصمیمی که در جلسات و مباحثات گرفته شد با نیت خیر بوده است.
وی با بیان اینکه در این چهار سال مانند یک خانواده درکنار یکدیگر بودیم گفت: برای اعضای شورای پنجم نیز آرزوی موفقیت کرده و هر کمکی که از جانب ما برای عمران و آبادانی آمل میسر می شود دریغ نخواهیم کرد.
روح الله آذرگشت عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر آمل نیز گفت: نقص قوانین شورا موجب شده تا یکپارچگی در مدیریت شهری وجود نداشته باشد و امیدواریم در شورای پنجم به اتفاق سایر شورای شهرها بر این مهم تاکید شود و اتفاقاتی در قانون شوراها برای نظارت بر سایر دستگاه های اجرایی بوجود آید.
فرزین محمودی پاتی عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه از عاشقانه کار کردن مرحوم طاهرنژاد یاد کرد و گفت: از همه افرادی که برای اعتلای آمل در شهرداری زحمت کشیده اند تقدیر و تشکر می کنم.
وی با بیان اینکه بسیاری از انتقاداتی که به بدنه شهرداری داشته ایم در جریان وظایف شورا بوده است افزود: کارهای صورت گرفته قابل تقدیر است وامیدوارم در دوره آتی شورا فصل بهتری را شروع کنیم.
مسعود تسلیمی عضو شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه گفت: برای شهردار آمل در هر جایی که حضور دارند آرزوی توفیق داریم زیرا در این مدت توانستند برای آمل حفظ آبرو کنند.
علی قاسمی عضو شورای اسلامی شهر آمل نیز اظهار کرد: خاطرات خوبی با شهردار داشته ایم و امیدواریم کارهایی که در این دوره از شورا محقق نشد در دوره آتی اجرایی شود.
وی خاطر نشان کرد: به نظر بنده اعضای شورای چهارم می توانند با کارهایی که در سطح شهر صورت گرفته به آن افتخار کنند.
احمد امیر سلیمانی نیز در این جلسه اظهار کرد: از تمام اعضای شورای اسلامی شهر که در این مدت چهار سال به بنده اعتماد کردند سپاسگزارم و از سعه صدری که در مقابل نواقص بنده داشته اند تقدیر و تشکر دارم.
وی با بیان اینکه اختلاف نظرها به جامعه اثبات کرد که بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منافع مشترکی وجود ندارد گفت: اگر منافع مشترک و خدای نکرده انحراف مالی وجود داشت هیچ جرو بحثی شکل نمی گرفت و کارهای به صورت یکنواخت پیش می رفت.
امیر سلیمانی با اشاره به محدودیت منابع مالی شهرداری در سال های اخیر گفت: اتفاقات خوبی که در شهر صورت گرفت حاصل وفاق دوستان شورای اسلامی شهر بوده که فراموش شدنی نیست.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 7 سال از مدیریت بنده در شهرداری آمل سعی کردیم کم فروش صورت نگیرد افزود: امروز افتخار می کنم که با همه اعضای شورای اسلامی شهر ارتباط خوبی دارم و امیدوارم مردم فهیم شهر آمل نیز از مدیریت بنده در این چند سال رضایت داشته باشند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =