«خبرجنوب» نوشت: شورای چهارم ماهیانه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه به دوش شهرداری شیراز گذاشته است.

رئیس شورای شهر شیراز در ابتدای جلسه این هفته شورای شهر با بیان این مطلب گفت: حرکت نمایشی شورای قبل، ماهیانه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه به دوش شهرداری شیراز گذاشته است.
سید احمدرضا دستغیب با نمایشی خواندن این حرکت شورای قبل ادامه داد: در گذشته ۲۸۵ اتوبوس خریداری شد و ۱۰۰ دستگاه از آن در ناوگان حمل و نقل عمومي مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن براي خريد ۱۸۵ دستگاه اتوبوس ديگر قرارداد بسته شد كه هنوز هزینه آن پرداخت نشده است و به همين دليل شهرداري روزانه برای تاخير در پرداخت هزينه خريد هر اتوبوس ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع روزي۹۰ میلیون تومان برای برنامه نمایشی خريد اتوبوسها جريمه پرداخت مي كند كه اين رقم ماهیانه به ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ميرسد. وی تصریح کرد: درهمین راستا در یکی دیگر از موارد ۱۰۰۰ جلد کتاب به قیمت ۷۳ میلیون تومان برای نشان داد عملکرد شورا و شهرداری هزینه شده، که جای تعجب دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: کمیسیون حمل و نقل در خصوص این هزینه گزارش دهد شورای پنجم به هیچ عنوان کار نمایشی نخواهد کرد و دوران افتتاح های نمایشی گذشته است.
دستغیب با اشاره به تعدیل عضو شورای شهر یزد گفت: عضو شورای شهر یزد را تعدیل کردند که از مراجع خواهانیم جلو این کار را بگیرند زیرا زمانی که زرتشتیان در مجلس نماینده دارند در شورا نیز می توانند.
وی اضافه کرد: آیین نامه استفاده از خدمات مشاورین در جلسات قبل مصوب شد، اما برای این مشاورین رقمی مشخص شد که سقفِ آن است که گروهی برای این رقم دلواپس شدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =