امروز دوتیم گسترش فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در تبریز به مصاف هم رفتند و این بازی بدون گل به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد گفت:«به نظر من مسابقه خوبی بود. در واقع ما شاهد بازی دو تیمی بودیم که به دو شیوه مختلف بازی می‌کردند.»
او این را گفت و ادامه داد:« تیم میزبان تلاش می‌کرد ابتدا دفاع کند و سپس دست به ابتکار عمل بزند. ما تلاش کردیم در حمله و فاز هجومی به خوبی کار کنیم. تنها ناراحتی من از بازیکنان‌مان این است که از موقعیت‌های خود استفاده نکردند.بازیکنانم تلاش زیادی کردند که به گل برسند و به پیروزی دست یابیم، اما نتوانستیم به این مهم برسیم.»

این در حالی است که فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد هم پس از پایان این بازی گفت:«به دنبال ساختارسازی در خط دفاع هستیم، چون به اعتقاد من بیشترین ضربه را از خط دفاع خورده‌ایم. در سه بازی گذشته از ضعف خط دفاعی‌مان ضربه خوردیم، اما در این بازی در بخش دفاعی خوب و نفوذناپذیر عمل کردیم. پس از این مسابقه به دلیل بازی‌های جام حذفی وقفه‌‌ای در مسابقات ایجاد خواهد شد که سعی می‌کنیم که در این مدت روی فاز هجومی هم بیشتر کار کنیم. در چند هفته گذشته نبود برخی از بازیکنان کمر تیم را شکسته است. ما در برخی مسابقات وقتی مهاجم‌مان مصدوم می‌شود مجبوریم به جای او مدافع به زمین بفرستیم، این یعنی کمر تیم شکسته است.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =