تنها راه جلوگیری از رانت، جریان آزاد اطلاعات است

قائم مقام شهردار کرج تصریح کرد: جریان آزاد اطلاعات و شفاف سازی همه طرح ها و برنامه ها، رویکرد جدی و اساسی ما در مدیریت شهری کرج است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهندس محمدکریم شفیعی با تاکید بر اینکه با پنهان کاری و عدم شفافیت در امور، اعتماد مردم را جلب نخواهیم کرد، افزود: درخواست ما از همه بخش ها و مجموعه ها، ارائه اطلاعات کامل و دقیق به شهروندان است.
شفیعی گفت: برای مثال همه شهروندان باید امکان دسترسی و آگاهی نسبت به طرح های تفصیلی را داشته باشند و بتوانند از درون خانه های خود موقعیت پرونده های ملکی شان را رصد کنند.
وی افزود: تنها راه جلوگیری از رانت های اطلاعاتی و اقتصادی، شفاف سازی است.
قائم مقام شهردار کرج تصریح کرد: دغدغه ای در خصوص ارائه اطلاعات کامل و برنامه های در نظر گرفته شده برای هیچ یک از حوزه های مدیریت شهری کرج وجود ندارد و ما نقطه پنهان و مخفی ای از مردم نداریم.
این مسئول، شفاف سازی اطلاعات را به خصوص در مشارکت گرفتن از بخش خصوصی موثر دانست و بیان داشت: برپایی همایش جذب سرمایه گذار برای طرح های شهری در هفته آتی، فرصت بسیار خوبی برای ارائه اطلاعات شفاف و کامل به سرمایه گذاران و جلب اعتماد آنان برای مشارکت در اجرای طرح های مدیریت شهری است.
شفیعی اذعان داشت: ضروری است اطلاعات همه طرح های قابل سرمایه گذاری، با شفافیت کامل در اختیار این افراد قرار گیرد تا با اشراف کامل به امور، مناسب ترین بازخورد را به دست آوریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =