مرد زن نمایی که با ترفند ازدواج در شبکه های اجتماعی با مردان جوان ارتباط برقرار کرده و از آنان اخاذی می کرد در عملیات پلیس فتای استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  سيد مصطفي مرتضوي  رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: در پي ارائه شكايت پسر جواني به اين پليس مبني بر اينكه فردي با تهديد انتشار تصاوير خصوصي و خانوادگي وي قصد اخاذي از او را دارد بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوي افزود: شاكي دراظهارات خود عنوان كرد، مدتي پيش در يكي از شبكه هاي اجتماعي با دختر جواني آشنا شده و به قصد ازدواج با وي فيلم ها و تصاوير خصوصي اعضاي خانواده اش را در اختيار او قرار مي دهد.

وي تصريح كرد: اين شخص پس از دريافت اطلاعات خصوصي شاكي ، تغيير رفتار داده و از او تقاضاي مبلغ 100 ميليون ريال مي كند تا فيلم ها و عكس هايش را در فضاي مجازي انتشار ندهد.

سرهنگ مرتضوي گفت: كارشناسان اين پليس با جمع آوري مدارك و مستندات لازم و پس از انجام اقدامات تخصصي در فضاي مجازي سرانجام متهم اين پرونده كه پسري جوان بود و با معرفي خود به عنوان دختر از پسران جوان در شبكه هاي اجتماعي اخاذي مي كرد شناسايي و دستگير شد.

اين مقام انتظامي افزود:متهم در مواجهه با مدارک و مستندات اين پليس صراحتاً به بزه انتسابي اقرار و به چندين مورد ديگر اخاذي و دريافت پول و كارت شارژ از كاربران شبكه هاي اجتماعي اعتراف كرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =