رییس اورژانس تهران با بیان اینکه روزانه ١٠٠٠ تماس مزاحم با اورژانس برقرار می شود، گفت: از مردم خواهش می‌ کنیم تماس بی‌مورد و غیرمرتبط نگیرند.

به گزارش خبرآنلاین، پیمان صابریان در مراسم رونمایی از نرم ‌افزار اورژانس ۱۱۵ گفت: از ۵ مرداد امسال موتورلانس‌ها آغاز به کار کرده‌اند و درحال حاضر در ۱۴۱ نقطه شهر تهران موتورلانس‌ها فعال هستند که تراکم و فعالیت آن‌ها به حجم ماموریت در آن نقاط و محلات بستگی دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به ترافیک شهری، موتورلانس‌ها به خدمت‌رسانی بهتر به مردم کمک می‌کنند،اظهارکرد: درسال جاری بیشترین ماموریت‌ها در آذرماه بود که ۱۹ هزار و ٥٧٥ ماموریت گزارش شد یعنی هر موتورلانس تقریبا روزانه ۷ ماموریت انجام داده است.

صابریان افزود: ورود موتورلانس‌ها به مجموعه اورژانس تهران، مصرف سوخت آمبولانس‌ها را تا۵۰ درصد و فرسودگی آمبولانس‌ ها را ۳۰ درصد کاهش داده است.

بنابر اعلام وبدا،رییس سازمان اورژانس تهران با اشاره به اینکه استفاده از موتورلانس‌ها به گواهینامه دیگری هم نیاز دارد، خاطرنشان کرد: انجام انفرادی ماموریت، سخت است و همین امر ما را مجاب کرد تا آموزش‌های مضاعفی به این همکاران ارائه دهیم.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    2 0
    یعنی روزی 1000 بیمار روانی داره این مملکت
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
    2 0
    فرهنگ...