پلیس کالیفرنیا یک زوج را به اتهام شکنجه 13 فرزندشان بازداشت و زندانی کرد. زمانی که پلیس فرزندان آنها را پیدا کرد برخی از بچه‌ها به تخت زنجیر شده بودند. همسایه‌های این خانواده می‌گویند آنها ارتباطات اجتماعی با دیگران را قطع کرده بودند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از فرانس ۲۴؛ پلیس زمانی تحقیقات خود را آغاز کرد که دختر 17 ساله این خانواده موفق به فرار شد و با تلفن همراهی که در خانه پیدا کرده بود با پلیس تماس گرفت. خانه این زوج و 13 فرزندش در فاصله 113 کیلومتری شرق لس‌آنجلس قرار دارد.

پلیس کالیفرنیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تصور ماموران ما این بود که در خانه 12 کودک محبوس شده باشند اما وقتی آنها را پیدا کردیم در نهایت تعجب متوجه شدیم که 7 نفر از فرزندان آنها بزرگسال هستند. برخی کثیف و دچار سوءتغذیه بودند.

دیوید آلن تورپین 57 ساله و همسرش آنا تورپین 49 ساله، پدر و مادر این خانواده هر کدام به اتهام 9 مورد شکنجه و 10 مورد تهدید و کودک آزاری بازداشت شدند و دستور وثیقه 9 میلیون دلاری برایشان صادر شد.

پلیس می‌گوید 6 فرزند این خانواده خردسال هستند در حالیکه بقیه آنها بالای 18 سال دارند.

فرزندان این خانواده که تحت شکنجه و تهدید پدر و مادر خود بوده‌اند به پلیس گفته‌اند به شدت گرسنه هستند. پلیس هنوز انگیزه این والدین را از چنین اقدامی نمی‌داند.

در صفحه فیس بوکی که به نظر می‌رسد توسط این زوج درست شده باشد، عکسی وجود دارد که پدر و مادر خانواده را در لباس عروسی نشان می‌دهد که اطرافشان 10 دختر با لباس یک شکل بنفش رنگ و 3 پسر با کت و شلوار رسمی حضور دارند.

زوج تورپین امروز، سه شنبه در دادگاه حاضر می‌شوند تا پاسخگوی اتهامات خود باشند.

۴۷۴۷

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =