کیفیت سالن اختصاصی دوومیدانی ارومیه دلیل میزبانی اردوی تیم‌ملی

رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی و سرپرست اردوی تیم ملی گفت: دلیل انتخاب ارومیه به عنوان میزبانی اردوی تیم‌ملی، کیفیت خوب و مناسب سالن اختصاصی این رشته ورزشی در این شهر است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسین فهیمی در مورد اردوی آماده سازی تیم سالنی کشورمان در ارومیه گفت: با توجه به میزبانی تهران طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه و با برنامه ریزی و هماهنگی مجید کیهانی رئیس فدراسیون و عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، ارومیه به عنوان میزبان اردوی تیم ملی انتخاب شد و هم‌‎اکنون ۲۵ ملی‌پوش در سالن شهید امینی تمرینات خود را برگزار می کنند.
وی در مورد این مسابقات افزود: مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا با حضور ۲۸۵ ورزشکار از ۲۲ کشور آسیایی و ۷۰ ورزشکار از ایران طی ۱۳ رشته در سالن آفتاب تهران برگزار خواهد شد.
سرپرست اردوی تیم‌ملی اضافه کرد: تمام هزینه برگزاری این مسابقات برعهده ۲ اسپانسر ایرانی و یک اسپانسر خارجی است ضمن اینکه موریس نیکلاس دبیرکل و بهلال الحمد رییس فدراسیون دوومیدانی و رئسای فدراسیون‌های کشورهای حاضر در مراسم افتتاحیه مسابقات حضور خواهند یافت.
فهیمی به چرایی انتخاب ارومیه به عنوان میزبان مسابقات اشاره و گفت: کیفیت سالن اختصاصی دوومیدانی و همچنین شرایط اسکان و آماده‌سازی موجبات انتخاب شهر ارومیه به‌عنوان میزبان اردوی تیم ملی شد ضمن اینکه سالن شهر ارومیه جزو ۳ سالن برتر اختصاصی رشته دوومیدانی کشور است.
وی در مورد ملی‌پوشان حاضر در اردو گفت: استان آذربایجان‌‎غربی در بین نفرات دعوت شده به اردو و همچنین ورزشکاران ایرانی حاضر در مسابقات داخل سالن آسیا نماینده‌ای ندارد ولی با توجه به وضعیت روبه رشد این رشته ورزشی در استان در آینده نزدیک شاهد حضور ورزشکاران این استان در تیم‌های ملی خواهیم بود.
وی اضافه کرد: دوومیدانی آذربایجان‌غربی طی ۴ سال گذشته از رتبه بیست‌ودوم کشوری به رتبه هشتمی ارتقا یافته و نوید روزهای خوب این ورزش را می دهد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =