+ A - جمعه 21 آبان 1389 - 15:58:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

اعلام اسامی بازیگران «اخراجی‌ها 3»

فرهنگ > سینما - قرارداد گروه اول بازیگران «اخراجی‌ها 3» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مسعود ده‌نمکی پس از دوبار تغییر کامل فیلمنامه و گروه بازیگران سرانجام ثبت شد.

به گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3»، با ثبت قرار داد اولین گروه از بازیگران این فیلم آخرین فیلم از سه‌گانه سینمایی مسعود ده‌نمکی وارد فاز جدیدی از تولید شد.

در هفته جاری اولین گروه از بازیگران «اخراجی‌ها 3» قرارداد بازی در این فیلم را به ثبت رساندند که از جمله می‌توان به محمدرضا شریفی‌نیا، علی دهکردی و بهنوش بختیاری اشاره کرد.

مریم‌ کاویانی، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، سپند امیرسلیمانی، رز رضوی و ابوالفضل دیگر بازیگرانی هستند که قرارداد بازی آنها طی هفته گذشته به ثبت رسید و گروه دوم بازیگران نیز در هفته آینده قراردادشان امضاء خواهد شد.

در پروژه سینمایی «اخراجی‌ها 3» بیش از 40 بازیگر مطرح حضور خواهند داشت که به طور متوسط و در سکانس‌های متفاوت بین 100 تا دو هزار هنرور مقابل دوربین قرار خواهند گرفت.

تاکنون محمد‌حسین جعفریان و خلیل جوادی ترانه‌هایی را برای ساخت تیتراژ «اخراجی‌ها 3» سروده‌اند که با تکمیل فهرست بازیگران در هفته آینده پیش‌بینی می‌شود آخرین فیلم از سه‌گانه «اخراجی‌ها» اوایل آذرماه در تهران کلید بخورد.

کلید واژه ها: اخراجی ها3 -
نظرات 16
  • بدون نام جمعه 21 آبان 1389 - 17:44:06
    2 2 پاسخ به این نظر
    پول مردم را دور نریزید
  • آرشیتکت جمعه 21 آبان 1389 - 17:46:07
    1 3 پاسخ به این نظر
    مگه داره پدر خوانده 4 میسازه که بازیگراش رو اعلام هم بکنید و تو بوغ و کرنا بکنید ؟ بابا یه جو عقل هم خوبه والا !
  • ناشناس جمعه 21 آبان 1389 - 20:05:56
    0 1 پاسخ به این نظر
    خسته نشدید از این اخراجی ها یا پولش خوبه؟
  • محسن جمعه 21 آبان 1389 - 20:08:38
    2 0 پاسخ به این نظر
    اخی چه عالی ...من خیلی خوشحالم ...ممنون اقای ده نمکی ....بابا ادم شادی هم لازم دارد ....هر کی دوست نداره به سلامت . واسش که دعوت نامه نفرستادند .
  • ? جمعه 21 آبان 1389 - 20:14:17
    0 1 پاسخ به این نظر
    متآسفم برای سبزهاو کسانی که پول به حساب بی حساب اینها میریزند. با دیدن این به اصطلاح فیلم.!
  • پری شنبه 22 آبان 1389 - 00:36:53
    0 1 پاسخ به این نظر
    دیگه واقعا این سری فیلم ها لوث و مسخره شده (البته نظر من رو بخواید از اولشم بود و حالا دیگه داره گندش در میاد)
  • بدون نام سه شنبه 25 آبان 1389 - 17:05:23
    0 0 پاسخ به این نظر
    سلام به نظر من خوبه واقعیات رو در طنز میگه درصمن مسخره بودن یکی از شاخصه های طنزه
  • مهرداد پنجشنبه 27 آبان 1389 - 02:03:23
    0 0 پاسخ به این نظر
    به نظر من این فیلم عالیه.اونایی که میگن بهدرد نمیخوره حسودن.
  • امین سه شنبه 23 آذر 1389 - 01:17:01
    0 0 پاسخ به این نظر
    این کار عالی در میاد میگی نه نگاه کن
  • بدون نام پنجشنبه 2 دی 1389 - 15:05:57
    0 1 پاسخ به این نظر
    ارزش سينمائي اين آثار در حده صفره متاسفم براي ملتي با سابقه تمدن 5 هزار ساله.
  • بدون نام شنبه 4 دی 1389 - 00:02:01
    0 0 پاسخ به این نظر
    واقعاً باعث تاسفه که سطح سلیقه بعضی ها تا این حد افت کرده که از یک به اصطلاح فیلم تعریفم می کنن!
  • مهدي دوشنبه 13 دی 1389 - 23:52:33
    0 0 پاسخ به این نظر
    ديگه خيلي خسته كننده است
  • بدون نام شنبه 6 فروردین 1390 - 15:47:26
    0 0 پاسخ به این نظر
    هر چی که فکر می کنم می بینم تنها دلیلی که به این فیلم داره حمله می شه اینه که کارگردان فیلم کسیه که بعضی ها اعتقادتش رو قبول ندارن؛ فروش بیش از 8 میلیاردی فیلم(اخراجی ها 2) نشان از استقبال اکثریت مردم بوده. اگر کسی سلیقه اش متفاوته، حق توهین به دیگران رو نداره.
  • بدون نام دوشنبه 8 فروردین 1390 - 14:53:48
    0 0 پاسخ به این نظر
    از پای ماهواره پاشو تا قدرت درک این آثار هنری رو داشته باشی....
  • ناشناس سه شنبه 9 فروردین 1390 - 00:51:27
    0 0 پاسخ به این نظر
    دکون بازار که می گن همینه دیگه یه بار ساختید خندیدیم حالا دیگه سو استفاده نکنید !
  • severus snip پنجشنبه 22 اردیبهشت 1390 - 20:14:16
    0 0 پاسخ به این نظر
    خوب بود. مخصوصا اون بگم بگم هاش!!!!!!!!!
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.