یک مسوول آگاه در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عوامل جنایت تروریستی امروز چابهار که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد هنگام فرار و خروج از مرزهای کشور در تور ویژه اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شد.

به گزارش خبرآنلاین، وی عصر چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: از این تروریست مقداری تجهیزات نظامی به همراه اسناد و مدارک مرتبط کشف و ضبط شد.

او با تسلیت شهادت تعدادی از مردم عادی و بیگناه از جمله چند زن و کودک در حادثه تروریستی ظهر امروز چابهار ادامه داد: سه نفر عامل تروریست که از مرز یک کشور همسایه وارد کشورمان شده بودند قصد داشتند عملیات جداگانه در جنوب شرق ایران انجام دهند.

وی گفت: یکی از این تروریستها طی درگیری با ماموران امنیتی و انتظامی به هلاکت رسید اما نفر دیگری عملیات کور خود را در بین جمعیت عزادار در چابهار انجام داد که منجر به شهادت عده ای از مردم بیگناه شد.

این مسوول امنیتی افزود: ماموران ویژه وزارت اطلاعات که امروز موفق شدند یکی از تروریستها را هنگام خروج از کشور دستگیر کنند، با هوشیاری در صدد دستگیری سایر عوامل مرتبط هستند.

/30

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 116154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۴
    0 0
    خدا بیامرزتشون انتقاد= چه طراحیه سایتی هست تمام خبر ها تو هم دیگه رفته معلوم نیست چی به چیه من کروم و فایر فاکس و اکپلورر با هر کدوم باز کردم این سایتو تمام خبرها در هم بود