شبکه ایران: نتانیاهو و رییس حزب شاس که وزارت کشور را در کابینه رژیم صهیونیستی بر عهده دارد، بر سر نحوه تدوین بودجه سازمان آتش‌نشانی اسراییل به جان هم افتادند.

در حالی که نزدیک به یک ماه از مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های کرمل می‌گذرد، جنگ و دعوای کابینه رژیم صهیونیستی بر سر این ماجرا همچنان ادامه دارد.

گزارشی که روزنامه هاآرتص منتشر کرده این بار حکایت از جنگ لفظی شدیداللحن وزیر کشور و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه روز یکشنبه کابینه این رژیم دارد.

بنابر این گزارش، "الی ییشای"، وزیر کشور رژیم صهیونیستی و رییس حزب تندروی "شاس" در جلسه روز یکشنبه کابینه طی یک سخنرانی مفصل به انتقاد شدید از نحوه اختصاص بودجه به سازمان آتش‌نشانی اسراییل پرداخت و خواستار دو برابر شدن این بودجه شد که این اظهارات خشم نتانیاهو را به شدت برانگیخت.

نتانیاهو خطاب به وزیر کشور کابینه‌اش که هفته گذشته خواستار تشکیل کمیته تحقیق در خصوص وضعیت سازمان آتش‌نشانی شده بود، تاکید کرد که وزرای کابینه حق ندارند خواستار تحقیقاتی شوند که احتمال دارد موجبات دردسرهایی را برای کابینه رژیم صهیونیستی فراهم آورد.

وی خطاب به ییشای گفت: "من از دست نامه‌های تو دیگر خسته شده‌ام." وی همچنین خواست که وزیر کشور بیشتر از روزی یک نامه برایش ارسال نکند!

نتانیاهو افزود: قابل قبول نیست که وزرای کابینه از تصمیمات آن انتقاد کنند.
گفتنی است کابینه ائتلافی نتانیاهو هر روز با مشکل جدیدی مواجه می‌شود، تا آنجا که برخی احتمال داده‌اند این رژیم شاهد انتخابات زودهنگام باشد.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 122181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =