۰ نفر
۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۰

در پی رایزنی‌ها و تعاملات مثبت تعاونی اعتبار صالحین با بانک مرکزی، این مجموعه پس از احراز شرایط قانونی به مؤسسه اعتباری تبدیل شد.

مدیر روابط عمومی موسسه اعتباری صالحین ضمن اعلام این خبر از تبدیل تعاونی اعتبار صالحین به مؤسسه اعتباری به عنوان مهمترین برنامه بلندمدت موسسه یاد کرد و گفت: طی سال گذشته با مشارکت و همیاری سپرده گذاران، همکاری و همت مدیران و کارکنان مجموعه، موفق به کسب مجوز از بانک مرکزی شدیم که این روند رو به رشد همچنان ادامه خواهد داشت.

مصطفی هاشمی افزود: با اخذ این مجوز و به تبع آن رفع برخی از محدودیتهای اعمال شده از سوی بانک مرکزی و همچنین سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های صورت گرفته، دامنه اطلاع رسانی، تبلیغات و ارائه خدمات مؤسسه اعتباری صالحین در آینده افزایش خواهد یافت.

وی تأکید کرد: بدون تردید حفظ و ارتقاء این جایگاه مستلزم بهبود بیش از پیش سطح کیفی و کمی خدمات، تنوع محصول، همچنین بهره گیری هرچه بیشتر از فناوری های نوین ارتباطی است.

هاشمی ضمن روشن خواندن چشم انداز آینده، سال آتی را سالی توأم با همدلی، تلاش و خدمت رسانی به اعضاء و مشتریان مؤسسه دانست.شایان ذکر است نام «مؤسسه اعتباری صالحین» به عنوان یکی از مؤسسات اعتباری قانونی در سایت بانک مرکزی اعلام شده است./121

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    0 0
    اگر اینهمه ادعا دارید پس چرا پول من را نمی دین