پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 07:03:00 چاپ

لیلا حاتمی در 10 سالگی / عکس

فرهنگ > سینما - این عکس مربوط به سری اول برنامه‌ «زیر گنبد کبود» در سال 1361 است که در آن مرضیه برومند علاوه بر کارگردانی، مجری و قصه‌گو بود، در این مجموعه پنج قسمتی لیلا حاتمی و لیلی رشیدی بازی می‌کردند. 141

کلید واژه‌ها : لیلا حاتمی - تلویزیون -
13 دیدگاه
  • امین
    پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 08:08:11
    پاسخ
    15 1

    10 سالشه؟! با الان فرقی نداره که!

  • یک خواننده
    پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 09:23:19
    پاسخ
    5 4

    ای بابا شما هم چقدر عکسای تکراری منتشر می کنید. این عکس سه ماه پیش به همراه عکس لیلی رشیدی منتشر شده بود.

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 09:36:29
    پاسخ
    9 4

    لایک

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 09:39:03
    پاسخ
    8 1

    یه اشتباهی شده چون ارم و لگو شبکه یک چند سالی بیشتر نیست ابی شده قبلا زرد بوده

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 10:24:16
    پاسخ
    6 1

    yade oon rooza bekheir

  • بدون نام
    پنجشنبه 19 اسفند 1389 - 20:33:51
    پاسخ
    6 23

    ‏!!!‏ که چی ؟؟؟‎ ‎

  • بدون نام
    جمعه 20 اسفند 1389 - 00:10:36
    پاسخ
    19 5

    خیلی کارش درسته من شیفته بازیشم...

  • me
    جمعه 20 اسفند 1389 - 11:18:30
    پاسخ
    10 1

    اشتباه نشده این تصویر از یک برنامه ای هست که در حال حاضر پخش می شه ولی از برنامه های قدیم یاد می کنه

  • من
    یکشنبه 7 فروردین 1390 - 14:28:28
    پاسخ
    16 0

    اصلا فرق نکرده

  • sahar
    سه شنبه 13 اردیبهشت 1390 - 19:56:19
    پاسخ
    16 2

    به نظرم این عکس از برنامه بچه های دیروز برداشته شده. از این نظر ازش خوشم میاد که مثل بقیه قیافشو دستکاری نکرده و همیشه همون جوری که هست تو صحنه ها ظاهر میشه.

  • بدون نام
    یکشنبه 20 آذر 1390 - 22:22:29
    پاسخ
    11 2

    در کل بازیگر خوبیه خدایش ..من دوسش دارم ...لیلا خانم از خداوند بزرگ آمرزش واسی پدر عزیزت و سلامتی و بهروزی واسی خودت و خانوادت آرزو میکنم .

  • رکسانا
    دوشنبه 3 بهمن 1390 - 03:21:12
    پاسخ
    8 0

    یکی از افتخارات سینمای ایران.و واقعا دوست داشتنی .

  • فاطمه سادات16
    یکشنبه 21 اسفند 1390 - 17:06:32
    پاسخ
    3 0

    نخیرم سحر خانوم 2سال یا دقیقا نمی دونم 3سال پیش یه برنامه ای ویژه نوروز بود به اسم نقره که بازیگرای معروف و یا پیشکسوت و دعوت می کردن خاطراتشونو تعریف میکردن این تصویر ماله اون برنامس بچه های دیروز ماله شبکه 5

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700