امتیاز 1 نفر
جمعه 20 اسفند 1389 - 12:46:00 چاپ

گزارش تصویری: زلزله 8.9 ریشتری ژاپن و غرق مردم و اتومبیلها

جامعه > حوادث - طبق آخرین اخبار ارتفاع امواج سونامی در سواحل ژاپن به 10 متر رسیده است.

 

کلید واژه‌ها : زلزله -
مطالب مرتبط
18 دیدگاه
  • Hosein
    جمعه 20 اسفند 1389 - 14:15:39
    پاسخ
    0 0

    ضمن تشکر از شماتقاضا دارم نسبت به وجه دیگر این مسئله که تنها موجب فوت 6 شهروند شد و مقایسه آن با شرایط مشابه در کشور ما که خدای ناکرده مسلما موجب مرگ میلیونها نفر می شود و ضرورت توجه کیفی به مقوله ساختمان به جای طرحهای انبوه سازی با نگاه صرفا کمی به این قضیه همچون مسکن مهر موجبات توجه بیشتر دست اندرکار مسکن به مقاومسازی بنا ها را فراهم نمایید.

  • مجید
    جمعه 20 اسفند 1389 - 14:19:28
    پاسخ
    1 0

    تجسم کن خدای ناکرده یه ریشتر کمتر در ایران رخ میداد چه فاجعه ای رخ میداد ؟ بیاییم از اینها اصول ساختمان سازی در مقابله زلزله های اینجوری مقاومت ساختمانهایمان رو افزایش بدیم .

  • ا ب پ ت
    جمعه 20 اسفند 1389 - 14:25:10
    پاسخ
    2 0

    یادش یه خیر زلزله بم صبخ ساعت 5 زلزله اومد اخبار ساعت 2 تازه گفت زلزله اومده(خیلی عادی). ساعت 9 یک کمی بیشتر گفت اولین فیلم ها هم تازه خبر روز بعدش پخش کرد.

  • امین زنده به عشق .........
    جمعه 20 اسفند 1389 - 14:40:46
    پاسخ
    1 0

    آینده ای که خبرآنلاین (زبونم لال) واسه تهران تیتر میزنه!!!!!!!دست دست کنید تا اون لحظه فرا رسد!!!!!!

  • بدون نام
    جمعه 20 اسفند 1389 - 15:07:50
    پاسخ
    1 0

    خبر آن لاین تیتر بزنه!! برادر البته اگر اینترنتی باشه تلفنی باشه دفتر و دستکی باقی مونده باشه اون ژاپن با اون همه پیشرفت کل خطوط تلفنش قطعه اینترنت تقریبا تعطیل

  • مبین
    جمعه 20 اسفند 1389 - 15:49:49
    پاسخ
    1 0

    قطعا اگر زلزله ای به همین ریشتر در تهران اتفاق بیفته خسارات مالی و جانی در پی دارد که در تاریخ ایران و جهان ثبت خواهد شد

  • ا ب پ ت
    جمعه 20 اسفند 1389 - 15:57:14
    پاسخ
    0 1

    کامنت خودم رو اصلا می کنم (یادش به خیر) اصطلاح مناسبی نبود. یاد فوت شدگان گرامی و روحشان شاد. منظور من ضعف خبر رسانی تلویزیون و خبرگزاریها بود

  • امین
    جمعه 20 اسفند 1389 - 16:14:08
    پاسخ
    0 1

    چی بگم والله آدم میترسه...

  • بدون نام
    جمعه 20 اسفند 1389 - 18:03:52
    پاسخ
    0 2

    این آقایانی که میگند عذاب و تنبیه الهی هست خبری نیست. عحیبه. شاید زوده هنوز

  • بدون نام
    جمعه 20 اسفند 1389 - 18:18:55
    پاسخ
    1 0

    خیلی وحشتناکه

  • بدون نام
    جمعه 20 اسفند 1389 - 19:43:29
    پاسخ
    0 0

    دیلی میل هم فیلتره!! بنابراین لینکش رو هم حدف کنید.

  • عزرائیل
    شنبه 21 اسفند 1389 - 23:19:58
    پاسخ
    0 0

    اگه همین شدن زلزه در تهران بیاد برای محاسبه کشته شده ها از فرمول زیر استفاده کنید : 1/3 جمعیت مرده در زیر اوار+1/6 جمعیت به خاطر نرسیدن امداد و له شدن زیر پاب دیگران+1/8 جمعیت هم بعدا میمیرن در لوگاریتم 8.8= تعداد کشته ها یه سوال تهران چند میلیون جمعیت داره؟! من 25 میلیونی حساب کردم شد =14757000 نفر میمیرن!!:D تا حالا این همه مرده رو یهجا ندیدم! کوچیک شما عزرائیل

  • farhad
    یکشنبه 22 اسفند 1389 - 01:42:41
    پاسخ
    0 0

    بی شک این پروژه یکی دیگر از پروزه های "هارپ" است که بدینوسیله توجه جهانیان از پیگیری قتل عامهای لیبی، بحرین، تونس، مصر و ... معطوف به زلزله ژاپن بشه. دعا کنیم خوابی برای تهران نبینند.

  • farhad
    یکشنبه 22 اسفند 1389 - 01:44:29
    پاسخ
    0 0

    بی شک این پروژه یکی دیگر از پروزه های "هارپ" است که بدینوسیله توجه جهانیان از پیگیری قتل عامهای لیبی، بحرین، تونس، مصر و ... معطوف به زلزله ژاپن بشه. دعا کنیم خوابی برای تهران نبینند.

  • علی
    یکشنبه 22 اسفند 1389 - 21:50:32
    پاسخ
    0 0

    وای خدای بزرگ:(خودت به همه رحم کن...:(همه واسشون دعا کنییییییید........:(

  • بدون نام
    دوشنبه 23 اسفند 1389 - 01:16:06
    پاسخ
    0 1

    واقعا حیف که مردم ژاپن می میرن

  • عمه ننه
    شنبه 3 اردیبهشت 1390 - 18:34:16
    پاسخ
    0 1

    تهران را در همین شکل فرظ کنید.

  • عمه ننه
    شنبه 3 اردیبهشت 1390 - 18:52:10
    پاسخ
    0 4

    تهران را در همین شکل فرظ کنید.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700