چهارشنبه 27 فروردین 1393 - 08:29
+ A - جمعه 20 اسفند 1389 - 12:46:00 چاپ
امتیاز به مطلب 1 نفر

گزارش تصویری: زلزله 8.9 ریشتری ژاپن و غرق مردم و اتومبیلها

جامعه > حوادث - طبق آخرین اخبار ارتفاع امواج سونامی در سواحل ژاپن به 10 متر رسیده است.

 

کلید واژه ها: زلزله -
مطالب مرتبط
نظرات 18
  • ا ب پ ت جمعه 20 اسفند 1389 - 14:25:10
    2 0 پاسخ به این نظر
    یادش یه خیر زلزله بم صبخ ساعت 5 زلزله اومد اخبار ساعت 2 تازه گفت زلزله اومده(خیلی عادی). ساعت 9 یک کمی بیشتر گفت اولین فیلم ها هم تازه خبر روز بعدش پخش کرد.
  • مجید جمعه 20 اسفند 1389 - 14:19:28
    1 0 پاسخ به این نظر
    تجسم کن خدای ناکرده یه ریشتر کمتر در ایران رخ میداد چه فاجعه ای رخ میداد ؟ بیاییم از اینها اصول ساختمان سازی در مقابله زلزله های اینجوری مقاومت ساختمانهایمان رو افزایش بدیم .
  • امین زنده به عشق ......... جمعه 20 اسفند 1389 - 14:40:46
    1 0 پاسخ به این نظر
    آینده ای که خبرآنلاین (زبونم لال) واسه تهران تیتر میزنه!!!!!!!دست دست کنید تا اون لحظه فرا رسد!!!!!!
  • بدون نام جمعه 20 اسفند 1389 - 15:07:50
    1 0 پاسخ به این نظر
    خبر آن لاین تیتر بزنه!! برادر البته اگر اینترنتی باشه تلفنی باشه دفتر و دستکی باقی مونده باشه اون ژاپن با اون همه پیشرفت کل خطوط تلفنش قطعه اینترنت تقریبا تعطیل
  • مبین جمعه 20 اسفند 1389 - 15:49:49
    1 0 پاسخ به این نظر
    قطعا اگر زلزله ای به همین ریشتر در تهران اتفاق بیفته خسارات مالی و جانی در پی دارد که در تاریخ ایران و جهان ثبت خواهد شد
  • بدون نام جمعه 20 اسفند 1389 - 18:18:55
    1 0 پاسخ به این نظر
    خیلی وحشتناکه
  • Hosein جمعه 20 اسفند 1389 - 14:15:39
    0 0 پاسخ به این نظر
    ضمن تشکر از شماتقاضا دارم نسبت به وجه دیگر این مسئله که تنها موجب فوت 6 شهروند شد و مقایسه آن با شرایط مشابه در کشور ما که خدای ناکرده مسلما موجب مرگ میلیونها نفر می شود و ضرورت توجه کیفی به مقوله ساختمان به جای طرحهای انبوه سازی با نگاه صرفا کمی به این قضیه همچون مسکن مهر موجبات توجه بیشتر دست اندرکار مسکن به مقاومسازی بنا ها را فراهم نمایید.
  • ا ب پ ت جمعه 20 اسفند 1389 - 15:57:14
    0 1 پاسخ به این نظر
    کامنت خودم رو اصلا می کنم (یادش به خیر) اصطلاح مناسبی نبود. یاد فوت شدگان گرامی و روحشان شاد. منظور من ضعف خبر رسانی تلویزیون و خبرگزاریها بود
  • امین جمعه 20 اسفند 1389 - 16:14:08
    0 1 پاسخ به این نظر
    چی بگم والله آدم میترسه...
  • بدون نام جمعه 20 اسفند 1389 - 18:03:52
    0 2 پاسخ به این نظر
    این آقایانی که میگند عذاب و تنبیه الهی هست خبری نیست. عحیبه. شاید زوده هنوز
  • بدون نام جمعه 20 اسفند 1389 - 19:43:29
    0 0 پاسخ به این نظر
    دیلی میل هم فیلتره!! بنابراین لینکش رو هم حدف کنید.
  • عزرائیل شنبه 21 اسفند 1389 - 23:19:58
    0 0 پاسخ به این نظر
    اگه همین شدن زلزه در تهران بیاد برای محاسبه کشته شده ها از فرمول زیر استفاده کنید : 1/3 جمعیت مرده در زیر اوار+1/6 جمعیت به خاطر نرسیدن امداد و له شدن زیر پاب دیگران+1/8 جمعیت هم بعدا میمیرن در لوگاریتم 8.8= تعداد کشته ها یه سوال تهران چند میلیون جمعیت داره؟! من 25 میلیونی حساب کردم شد =14757000 نفر میمیرن!!:D تا حالا این همه مرده رو یهجا ندیدم! کوچیک شما عزرائیل
  • farhad یکشنبه 22 اسفند 1389 - 01:42:41
    0 0 پاسخ به این نظر
    بی شک این پروژه یکی دیگر از پروزه های "هارپ" است که بدینوسیله توجه جهانیان از پیگیری قتل عامهای لیبی، بحرین، تونس، مصر و ... معطوف به زلزله ژاپن بشه. دعا کنیم خوابی برای تهران نبینند.
  • farhad یکشنبه 22 اسفند 1389 - 01:44:29
    0 0 پاسخ به این نظر
    بی شک این پروژه یکی دیگر از پروزه های "هارپ" است که بدینوسیله توجه جهانیان از پیگیری قتل عامهای لیبی، بحرین، تونس، مصر و ... معطوف به زلزله ژاپن بشه. دعا کنیم خوابی برای تهران نبینند.
  • علی یکشنبه 22 اسفند 1389 - 21:50:32
    0 0 پاسخ به این نظر
    وای خدای بزرگ:(خودت به همه رحم کن...:(همه واسشون دعا کنییییییید........:(
  • بدون نام دوشنبه 23 اسفند 1389 - 01:16:06
    0 1 پاسخ به این نظر
    واقعا حیف که مردم ژاپن می میرن
  • عمه ننه شنبه 3 اردیبهشت 1390 - 18:34:16
    0 1 پاسخ به این نظر
    تهران را در همین شکل فرظ کنید.
  • عمه ننه شنبه 3 اردیبهشت 1390 - 18:52:10
    0 4 پاسخ به این نظر
    تهران را در همین شکل فرظ کنید.
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.