مهر نوشت:

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای زمان اعزام به خدمت مشمولان دیپلم و زیردیپلم و فارغ‌التحصیلان کاردانی و کارشناسی را در فروردین ماه سال 1390 اعلام کرد.

اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان دیپلم و زیردیپلم متولدین سال‌های 1355 تا پایان سال 1370 که برگه اعزام به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا در 18و19 فروردین ماه 1390 دریافت کرده‌اند برای اعزام به خدمت به مکان‌های زیر مراجعه کنید.

1- مشمولان ساکن تهران بزرگ کلیه مشمولان دیپلم غایب و غیرغایب که زمان اعزام آنان در برگه‌های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا فروردین ماه سال 1390 قید شده است در ساعت 6 صبح روز شنبه 20 فروردین سالجاری و کلیه مشمولان عادی (زیردیپلم) غایب و غیر غایب در ساعت 6 صبح روز یکشنبه 21 فروردین به محل و مراکزی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ محل مراجعه ابلاغ شده است حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

2- مشمولان ساکن شهرستان‌ها کلیه مشمولان دیپلم غایب و غیرغایب که زمان اعزام آنان دربرگه‌های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا فروردین ماه سال 1390 قید شده است در ساعت 7 صبح روز شنبه 20 فروردین و کلیه مشمولان عادی (زیر دیپلم) غایب و غیرغایب در ساعت 7 صبح روز یکشنبه 21 فروردین به معاونت وظیفه عمومی استان مربوطه (درمرکز استان) مراجعه و حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

همچنین، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای زمان اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کاردانی، کارشناسی و بالاتردر را اردیبهشت ماه سال 1390 اعلام کرد.

 مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کاردانی، ‌کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان فارغ‌التحصیل گروه‌های پزشکی که برگه اعزام به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ اول اردیبهشت ماه 1390 دریافت کرده‌اند برابر مفاد این اطلاعیه برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام کنند.

کلیه مشمولان فارغ‌التحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی (فوق دیپلم تا دکترا) که زمان اعزام آنان در برگه‌های اعزام به خدمت صادره از سازمان وظیفه عمومی ناجا اردیبهشت ماه سال 1390 قید شده است؛ بایستی در ساعت و محلی که توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در قالب برگ محل مراجعه اعلام شده است حضور پیدا کنند و آن دسته از مشمولانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت برگ اعلام محل مراجعه نشده‌اند. می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پلیس+10) مراجعه و نسبت به دریافت این برگ اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن عمل کنند.

سازمان وظیفه عمومی در این اطلاعیه از مشمولان خواست به هنگام مراجعه به رده‌های وظیفه عمومی، کلیه اوراق مربوط به اعزام شامل برگ اعزام به خدمت، ‌برگ واکسیناسیون، ‌برگ اعلام محل مراجعه و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه، کارت ملی و ... را به همراه داشته باشند.

42/44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    0 0
    تغییرات جدید معافیت