سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری دو زورگیر سابقه‌دار در جنوب شرق تهران و منطقه 20 گفت: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری در ارتباط با سرقت، کیف قاپی و جعل اسناد هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط ‌عمومی سرکلانتری ششم، عباس دانشجو اظهار داشت: ماموران کلانتری 159 تهران حین گشت‌زنی در خیابان شهرزاد دو زورگیر مسلح به سلاح سرد را دستگیر کردند.
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت ضمن تشریح این خبر گفت: دو متهم ضمن مسلح بودن به سلاح سرد، سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت، با تهدید راننده یک دستگاه خودرو پراید، قصد زورگیری از وی را داشتند که به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند.
وی در ادامه تاکید کرد: در این راستا طی یک تعقیب و گریز طولانی متهمان به نام‌های «یاسر و رضا» ضمن درگیری با پلیس، طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
دانشجو با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرب خمر، شرارت، کیف‌قاپی، توزیع و مصرف مواد مخدر، سرقت لوازم، جعل اسناد و سرقت هستند.
سرکلانتر ششم پلیس پایتخت در پایان از تحویل متهمان به مبادی ذیصلاح خبر داد و تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در ارتباط با کشف سایر جرایم ارتکابی دستگیر شدگان ادامه دارد.

1481

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 144181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =