۰ نفر
۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

فارس نوشت:

سوت زدن نوجوانی در زمان استراحت همسایه‌ها، باعث بروز یک درگیری منجر به قتل شد. عصر روز 4 تیر سال 85، مأموران پلیس آگاهی شهرستان شهریار از وقوع درگیری شدید بین اهالی یک کوچه باخبر شدند. مأموران بعد از حضور در محل حادثه متوجه شدند که در جریان این درگیری که بین همسایه‌ها رخ داده است، سه نفر زخمی شدند که به بیمارستان انتقال یافته‌اند.دو نفر از این مجروحان، پدر و پسری به نام یعقوب و ابوالفضل بودند که ابوالفضل به علت شدت جراحات به کما رفت و یک روز بعد با وجود تلاش پزشکان فوت کرد.

طبق اظهارات شاهدان حادثه و پدر ابوالفضل، قاتل فردی بود که به همراه آنها مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است. مرد مجروح به نام یاسر، توسط مأموران پلیس بازداشت شد و در اولین جلسه بازجویی به ارتکاب قتل اعتراف کرد. تحقیقات تکمیلی پلیس نشان داد که برادر متهم روز حادثه و زمان استراحت همسایه‌ها، در کوچه شروع به سوت زدن می‌کند که این کار وی باعث اعتراض خانواده مقتول و در نهایت درگیری منجر به قتل می‌شود.

بعد از اعترافات متهم، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. قرار بود جلسه محاکمه متهم صبح امروز در شعبه 113 برگزار شود که این جلسه به علت عدم حضور اولیای‌دم در دادگاه به زمان دیگری موکول شد.

282 19

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
    1 0
    چرا شهریار اینقدر حادثه خیزه مگه نظارتی روی این شهر نیست