دادستان کل کشور افزایش دیه نفس را تایید کرد

به گفته محسنی اژه ای قوه قضائیه در ابتدای امسال از وزارت جهاد کشاورزی، برخی دامداران و استانها درباره قیمت دام به خصوص شتر سئوال کرد و به این نتیجه رسید قیمت هر نفر شتر، بیش از 9 میلیون تومان است و بر همین اساس قیمت دیه کامل را 90 میلیون تومان تعیین کرد.

دادستان کل کشور گفت: با دولت صحبت شده است تا فشار بر صنایع بیمه و مردم را به خاطر افزایش قیمت دیه، تامین کند و یارانه ای را به این بخش اختصاص دهد.

لایحه کودک آزاری

دادستان کل کشور همچنین درباره کودک آزاری های اخیر گفت: لایحه ای را در قوه قضائیه برای این موضوع به دولت داده ایم که هنوز در دولت مانده است. امیدواریم با رسیدن این لایحه به مجلس، برخی از خلاءهای موجود در قوانین موجود برطرف شود. از طرف آقای بختیاری وزیر دادگستری نیز پیگیری کرده ایم تا زودتر به نتیجه برسد. در اجرا نیز از طریق سازمانهای متولی امر کودکان به خصوص بدسرپرستان و بی سرپرستان، به این مسئله به صورت مناسبتری رسیدگی کنند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 152908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
    0 0
    حالا این دیه رو کمتر بگیرید زمین به اسمون می یاد یا دنیا از کار باز می مونه؟ غیر از اینه که دیه رو میبرید بالا ملت باید حق بیمه بیشتر بدن و اگه یه وقت تصادفی شد بیشتر پای ملت گیر میمونه؟بیمه ها که همیشه یه راه فرار برا خودشون باز میذارن
  • متخصص بيمه شتري A1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۶
    0 0
    آقا خب اين چه كاريه؟ شتر وارد كنيد تا قيمتش بياد پايين بعد ديه هم ارزون بشه! غير از اينه؟