ایسنا نوشت:

با تصویب شورای عالی حج و زیارت که ظهر امروز (یکشنبه) به ریاست رییس‌جمهور برگزار شد، ثبت نام از متقاضیان جدید حج عمره به زودی آغاز خواهد شد.

بر اساس مصوبه این شورا، سازمان حج و زیارت موظف گردید شرایط چگونگی ثبت نام از متقاضیان جدید حج عمره را هر چه سریع‌تر اعلام کند.

در این جلسه همچنین مقرر شد  سازمان حج و زیارت با همکاری سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به توسعه زیرساخت‌های خدماتی، اقامتی و حمل و نقل برای زائران ایرانی عازم به عتبات عالیات را فراهم کند .

افزایش انتقال هوایی زائران به عتبات عالیات از دیگر مصوبات جلسه شورای عالی حج و زیارت بود.

رییس‌جمهور در سخنانی بر ساماندهی اعزام زائرین به حج عمره و عتبات عالیات تاکید کرد و گفت: اعزام زائرین به حج عمره و عتبات عالیات باید بر اساس ضوابط خاصی صورت گیرد تا زائرین بتوانند در زمان مقرر اعزام شوند.

لیالی رییس سازمان حج و زیارت و حجت‌الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز در این جلسه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی این سازمان به زائران و تعداد زائران اعزامی به حج تمتع و عمره در سال گذشته و همچنین برنامه‌های این سازمان در سال جاری برای اعزام زائر به عربستان و عتبات عالیات ارائه کردند.

4545

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 154190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محدثه احیایی RO ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
    0 0
    لطفا نام مرا در سفر مکه مکرمه لحاظ کنید من دانشجو هستم و مدت یک سال است عقد کردیم و هنوز مراسم ازدواج نگرفته ایم یکی از ارزو هایم دیدن بقیع و خانه ی خداست با تشکر