۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳

بخشی از دلایل افزایش قیمت، از 500 تومان به 800 تومان اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها و تغییر قیمت سوخت است.

"عمره گران شد." این موضوعی بود که از ابتدای امسال مسئولان حج و زیارت آن را اعلام کردندو دلیل گرانی آن را افزایش قیمت بلیت هواپیما ،  تغییر قیمت اقلام مصرفی که از ایران به عربستان فرستاده می‌شود و همچنین افزایش قیمت هتل‌ها در عربستان اعلام کردند. در همین باره حجت‌الاسلام حسن ملک‌محمدی رییس فراکسیون حج و زیارت مجلس به خبرآنلاین می گوید که  بخشی دیگر از دلایل افزایش قیمت، از 500 تومان به 800 تومان اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها و تغییر قیمت سوخت است.

وی با اشاره به جلسه مسئولان سازمان حج، بعثه مقام معظم رهبری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با فراکسیون حج مجلس درباره گران شدن عمره می افزاید که با توجه به اینکه غذای زایران ایرانی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه و مدینه تامین شده و در این زمینه بخش زیادی از لوازم و نیازهای آشپزخانه‌ها از اجناس ایرانی است، و به دلیل افزایش قیمت‌ هتل‌ها در عربستان، طبعا تغییر این قیمت‌ها نیز در افزایش هزینه حج عمره تاثیرگذاشته است.

رییس فراکسیون حج و زیارت مجلس ادامه می دهد:ممکن است این قیمت افزایش یابد اما تا الان همین نرخ در نظر گرفته شده است و از شهریور ثبت نام ها آغاز می شود.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 156089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    1 0
    اگه تورم 14 درصد است چرا عمره 60 درصد افزايش قيمت دارد؟؟؟؟!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
    0 0
    حقوق کارکنان 8 درصد رشد می یابد و حج عمره 65 درصد اصلا تورم در کشور نیست
  • بدون نام IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
    0 0
    دراینچنین موارد گه می خواهند پول از مردم بگیرند تورم را درست و واقعی حساب میکنند ولی وقتی می خواهند به کارمند بدبخت حقوق بدهند نمی دان چرا محاسباتشان تورم را اینقدر پائین حساب میکند شاید ایراد ونقص از ماشین حسابشان باشد
  • بدون نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
    0 0
    ببخشيد!! هدفمند كردن يارانه ها چه ربطي به حج داره؟! بيچاره حاجي ها كه از اين بعد دوگانه سوز مي شوند.
  • امیر IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
    0 1
    حج تمتع که مدتهاست اختصاص یافته به اعیان و اشراف و خواص، فقط مانده بود حج عمره که آنهم یواش یواش داره از زندگی ما و امثال ما رخت بر می بنده. خدایا ما را ببخش که بدلیل گرانی روز افزون از زیارت تو یگانه و پیامبر عظیم الشان ات محروم میشویم و تنها باید از راه دور ابراز عبودیت و بندگی کنیم.
  • PIAZ IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
    0 0
    1. بخش عمده هزينه رو عربستان سعودی از ما ميكنه 2. از شمال بخوای بری جنوب با هر سوختی كه بری يارانه انرژی رو ازش برداشتند ! 3. هزينه همين سفر رو (كمتر هم عيبی نداره) بديد به موسسه های خيريه مطمئن تا اون ها دست به كار بشند تا اينكه حكومت عربستان از اين پول برای سركوب مردم ديگر كشور ها استفاده كنه.