مهر نوشت:

نویسنده کتاب «مهر دلدارها» از زمان انتشار کتابش که براساس خاطرات بستگان شهدای بهمن 57 نوشته، ابراز بی‌اطلاعی کرد.

محمدحسین دیزجی درباره دلایل تأخیر در انتشار این کتاب گفت: نگارش 72 داستان یک صفحه‌ای براساس خاطرات بستگان 72 شهید بهمن سال 57 را با عنوان «مهر دلدارها» تا آخر سال گذشته به پایان رسانده و این اثر را تحویل فرهنگسرای اخلاق دادم، اما دقیقاً دلیل تأخیر در انتشار آن را نمی‌دانم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدایی که با آنها برای تولید این کتاب مصاحبه شده است، با من تماس می‌گیرند و انتشار کتاب را جویا می‌شوند، اما پاسخ مشخص و قانع‌کننده‌ای ندارم که به آنها بدهم.

این نویسنده با اشاره به اینکه زندگی شهدای سرشناسی مانند شهید کمال وجودی در این کتاب بررسی و داستانی شده است، گفت: جوان ما باید از پیشگامان جوان انقلاب بیش‌تر بدانند؛ در حالی که سال‌ها بود کسی سراغی از این خانواده‌ها نگرفته بود.

دیزجی همچنین گفت: تلاش کردم که این کار به دهه فجر انقلاب اسلامی برسد، اما زمان بیشتری لازم بود تا این اثر به سرانجام برسد، اما حالا که من وظیفه خود را انجام داده‌ام، فرهنگسرای اخلاق می‌گوید که کتاب از سوی نشر شهر منتشر خواهد شد و زمان دقیقش معلوم نیست.

«مهر دلدارها» با دربرگیری 72 داستان یک صفحه‌ای به بیان خاطراتی از شهدای مختلف، اعم از زنان و مردان شهید، دانش‌آموزان و نمایندگان گروه‌های سنی گوناگون می‌پردازد که نویسنده کتاب از احتمال 2 جلدی شدنش خبر داده بود.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 158462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =