مهر نوشت:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد، وزارت علوم تا ابلاغ نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعلام نتایج و مراحل بعدی آزمون دکتری نیمه متمرکز را متوقف و به آینده موکول کند.

محمدرضا مخبر دزفولی درباره جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در جلسه امشب بنا بر تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار بود وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی در مورد آزمون نیمه‌متمرکز دکتری که اخیرا برگزار شده بود و نکاتی که درخصوص کارآمدی و آسیب‌های احتمالی آن مطرح است، ارائه کند.

وی افزود: این گزارش به‌علت عدم حضور وزیر علوم در دستور کار قرار نگرفت و مقرر شد در جلسه آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم گزارش این وزارتخانه درخصوص نحوه برگزاری این آزمون را ارائه کند.

وی افزود: در جلسه آینده، وزیر علوم به سوالات و ابهاماتی که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه دارند، پاسخ خواهد داد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت :همچنین با نظر دکتر احمدی نژاد رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شد وزارت علوم تا ابلاغ نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اعلام نتایج و مراحل بعدی را متوقف و به آینده موکول کند.

تصویب بخشی از اهداف عملیاتی مرتبط با سند تحول نظام آموزشی
وی در ادامه در مورد سایر موضوعات جلسه امشب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این جلسه بخشی از اهداف عملیاتی مرتبط با سند تحول نظام آموزشی با محوریت قرآن و سبک زندگی ایرانی، اسلامی و خانواده و تعامل بین خانه و مدرسه به تصویب رسید.

وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع تصویب سند تحول نظام آموزشی، شورای عالی انقلاب فرهنگی در هفته آینده، جلسه فوق‌العاده خواهد داشت تا هر چه سریعتر این موضوع را به تصویب رساند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 161176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    بعد از یک سال، داوطلبان کنکور دکتری تازه داشتند از بلاتکلیفی رها می شدند که آقایان در .
  • بدون نام IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    عجب خبری!!! دانشجوهای بیچاره این همه باید به اقصا نقاط کشور برای مصاحبه هزینه کنند بعد آقایون بی خبر از همه جا بیان بگن: آزمون رو متوقف کنید؟! مملکت ما اوضاعش واقعا شیر تو شیره
  • بدون نام IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۵
    0 0
    عجب خبری!!! من به یکی از دانشگاه ها زنگ زدم گفت این مسائل بین خودشونه. شما باید بیاین آزمون رو بدین. کلا خیر حیرت انگیزیه.
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
    0 0
    5رشته برا ی هر نفر هر رشته 25000تومان برا ی هزینه مصاحبه کل نفرات اعلام شده12000نفر از130000نفر که26000تومان هزینه ثبت نام در آزمون راداده اند +هزینه رفت آمد وتهیه مدارک و از کار وزندگی افتادن و آمادگی برای مصاحب وسفر به شهر های مختلف، حالا بعد از همه این هزینه ها دستور توقف رو می دن، ما که رفتیم.
  • خوش خیال IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    0 0
    ما که هر کاری گفتید کردیم حالا نوبت شماست که اقدام کنید جناب وزیر واگذارتون میکنیم به خدا اگر تا عیذ فطر ما را از بلا تکلیفی نجات ندین