+ A - جمعه 17 تیر 1390 - 08:23:00 چاپ
امتیاز به مطلب 0 نفر

فرزادجمشیدی مجری برنامه های رمضانی تلویزیون:ربنای شجریان رابه مردم برگردانید

فرهنگ > سینما - پارس توریسم نوشت:

 در برنامه یادمان محمد نوری در تالار وحدت، فرزاد جمشیدی مجری این برنامه به روی صحنه رفت و در سخنانی گفت: من مجری برنامه های سحرگاهی ماه رمضان هستم و باید بگویم رمضان بدون شهد شیرین ربنای استاد شجریان لطفی ندارد و امیدوارم آقای شاه آبادی با رایزنی هایی که می کند امکان پخش مجدد ربنای شجریان دراین عرصه را فراهم کند تا شیرینی رطب ربنای شجریان را درماه رمضان بچشیم.

او در ادامه گفت:شجریان را به مردم بازگردانید.

17302

نظرات 13
  • بدون نام جمعه 17 تیر 1390 - 19:13:27
    15 3 پاسخ به این نظر
    اون دوستی که گفته شجریان باید به مردم برگرده باید بدونه که شجریان با مردمه در هیج حکومت حتی دموکرات منافع مردم با حکومت یکی نیست
  • سالار جمعه 17 تیر 1390 - 11:36:49
    14 7 پاسخ به این نظر
    ای گفتی دمت گرم
  • غلام جمعه 17 تیر 1390 - 14:25:27
    13 4 پاسخ به این نظر
    ازمسئولين خبر انلاين خواهشمنداست ربناي استاد شجريان رابه رائ عمومي بگذارند
  • بدون نام جمعه 17 تیر 1390 - 17:08:27
    13 4 پاسخ به این نظر
    شجریان مردمی مردمی می باشند.شما نگران انحراف خودت باش.
  • بدون نام جمعه 17 تیر 1390 - 15:26:47
    11 4 پاسخ به این نظر
    استدعا دارم ربنای استاد را پخش کنید.این نوای داوودی حال و هوای دلهارا تازه میکند
  • IF جمعه 17 تیر 1390 - 11:46:23
    10 6 پاسخ به این نظر
    آقای جمشیدی کلامت هم مثل لفظ نطقت جالب و به جا بود رمضان بدون ربنای شجریان دلچسب نیست........مسئولین لجبازی و رو با هنر مندان تمام کنید....
  • بدون نام جمعه 17 تیر 1390 - 16:29:31
    9 2 پاسخ به این نظر
    حالا تلوزیون خشک و خالی ما چی داره که اونم حذف میکنه .واقعا که..خبر انلاین پاشو شبکه 3 الان فیلمشو نگاه کن شرلوک هلمز جونم مثل خودت حق گوهه.
  • محدثه سه شنبه 21 تیر 1390 - 13:01:44
    9 2 پاسخ به این نظر
    چرا ما همش دنبال حاشيه هستيم! و به محتوا ربناو علاقه و خاطره اي كه مردم بهش دارن توجه نمي كنن،!!!!
  • بدون نام شنبه 18 تیر 1390 - 18:03:52
    5 4 پاسخ به این نظر
    اگر مردم ما هستیم ،ما مشکلی نداریم
  • بدون نام شنبه 18 تیر 1390 - 00:55:31
    4 11 پاسخ به این نظر
    از جمشيدي بعيد بود
  • امید دوشنبه 17 مرداد 1390 - 12:37:53
    4 3 پاسخ به این نظر
    ربنای استاد شجریان رااز رمضان نمی توان گرفت . من که روی لب تابم ابتداربنای استاد را گوش می کنم سپس اذان را گوش می کنم و بعد افطار میکنم
  • آشنا سه شنبه 2 خرداد 1391 - 16:00:00
    4 4 پاسخ به این نظر
    دوست محترمی که اول ربنا گوش می کنن بعد اذان توجه داشته باشن که افراط و تفریط هر دو مذمومه ! اگه ربنا به عنوان یه صدای زیبا مورد علاقه باشه حرفی نیست اما زیاده روی نباید کرد.
  • بدون نام جمعه 17 تیر 1390 - 14:59:42
    3 16 پاسخ به این نظر
    آقای مجری!! شجریان باید به سوی مردم برگرده تاربنای ایشون هم برگرده. غروری که من در شجریان سراغ دارم اجازه این کارو بهش نمی ده
ارسال نظر:
  • 0/700
  • قوانین ارسال نظر
نقل مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.