مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از کنترل قیمت‌ها در بازار ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

صدراله دولت  ضمن بیان مطلب فوق با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و تامین گوشت مورد نیاز این ماه، گفت: در حال حاضر گوشت به میزان کافی و با قیمت مناسب در بازار موجود است و هیچ کمبود و مشکلی در زمینه توزیع گوشت وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، با بیان اینکه توزیع این ماده پروتئینی از جمله اقداماتی است که در راستای تنظیم بازار ماه رمضان صورت گرفته است، افزود: انواع گوشت قرمز دراین ایام با تخفیف 10 درصدی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

وی در واکنش به برخی اخبار مبنی بر واردات  مرغ منجمد به کشور ، ضمن تکذیب این ادعا،   از  انجام 90 میلیون جوجه‌ریزی طی دو ماه گذشته خبر داد و افزود: با توجه به حجم گسترده جوجه‌ریزی طی ماه‌های گذشته، وضعیت تولید در کشور مناسب بوده و نیازی به واردات مرغ نیست.

صدراله دولت، وضعیت بازار مرغ را مناسب ارزیابی کرد و در پاسخ به این سئوال که برخی، نرخ‌های تعیین‎شده برای خرید مرغ از مرغداران را فاقد صرفه اقتصادی می‌دانند، گفت: هزینه تمام‎شده تولید این محصول در سازمان حمایت بررسی و پس از انجام کارشناسی، قیمت خرید تعیین شده است.

وی با بیان این مطلب که در تعیین قیمت باید حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده به صورت توامان مورد توجه قرار گیرد، گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم  مرغ گرم در بازار با قیمت 3 هزار و 100 الی 3 هزار و 200 تومان در حال عرضه است و شرایط عرضه و تقاضا موید منطقی بودن قیمت‎هاست.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 164919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
    0 0
    من دیروز که جمعه بود 7/5/90 مرغ خریدم کیلوی 3800 تومان این آقایان کجا هستن از رو هم نمی روند ؟ تازه سینه مرغ خالی هم 4700 تومان است . ای بیخبر بکوش تا صاحب خبر شوی تا راه رو نباشی که راهبر شوی؟
  • بدون نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 0
    منظور مدیر عامل مرغ منجمد تنظیم بازار می باشد که با قیمت دولتی توزیع میشود در سراسر کشور