زولبیا و بامیه ماه رمضان امسال با قیمت مصوب 3400 تومان درجه یک و 3300 تومان درجه دو عرضه می‌شود و با هر گونه فروش این شیرینی بیش از نرخ مصوب برخورد خواهد شد.

محمد نصرتی رئیس اتحادیه قنادان تهران  با اعلام این مطلب گفت: اتحادیه قنادان به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بازرسی‌هایی از نحوه کیفیت و قیمت زولبیا و بامیه به عنوان شیرینی مخصوص ماه مبارک رمضان انجام خواهد داد تا این محصول با شرایط مناسب در اختیار روزه‌داران قرار گیرد.

وی افزود: مردم می‌توانند در صورت دیدن هر‌گونه تخلف از قیمت و یا عرضه کالای نامرغوب با شماره‌های 66944411 و 66944499 بازرسان اتحادیه را در جریان تخلف انجام شده قرار دهند.

نصرتی با تاکید بر اینکه شکایات مردمی در اسرع وقت توسط بازرسان رسیدگی خواهد شد تصریح کرد: علاوه بر تلفن‌های اتحادیه سامانه 124 نیز برای رسیدگی به شکایات در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دارد.

رئیس اتحادیه قنادان تهران در ادامه از مصرف‌کنندگان درخواست کرد این شیرینی را به هیچ عنوان از فروشندگان فاقد پروانه و دست‌فروشان سطح شهر خریداری نکنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد قنادی‌های موجود به قدر کفایت در هر شهری وجود دارد و بهتر است مردم برای اطمینان از سلامت و کیفیت زولبیا و بامیه مورد استفاده از واحدهای شناخته شده خریداری کنند.

نصرتی همچنین به تمهیدات ستاد تنظیم بازار جهت تامین مواد اولیه مورد نیاز قنادان اشاره و خاطرنشان کرد: امسال این ستاد 22 هزار تن شکر با قیمت هزار و 150 تومان و 11 هزار تن روغن با 12 درصد تخفیف در اختیار شیرینی‌سازان سراسر کشور قرار داده است. به این ترتیب مشکلی بابت تامین مواد اولیه زولبیا و بامیه وجود نخواهد داشت.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 165657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    1 0
    من خودم ديشب 2 كيلو خريدم از قرار هر كيلو 45000ريال نه كمتر نه بيشتر. نمرديم و معني مصرف كننده را هم فهميديم
  • بدون نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    1 0
    ميدان قدس تهران - نان شميران .زولبيا و باميه كيلويي 4000 تومان ، پشت ويترين هم چسبانده . اين گزارش ما ، حالا ببينيم بازرسان اتحاديه چه ميكنند!
  • اکبر IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    1 0
    در یکی از شهر های استان بوشهر زولبیا و بامیه که ارزش درجه گذاری هم ندارد دیشب کیلویی 3500 تومان می فروختند.
  • مجید IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    1 0
    گوشت بیش از قیمت مصوب هم تخلف است برنج و مرغ و شیر موش هم همینطور.!! بیچاره تعزیرات با این همه تخلف
  • بدون نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
    0 1
    خدایی وزارت بازرگانی در این زمینه طی دو سال اخیر خوب عمل کرده. اگر ممکن است این اخبار رو بازهم جدی بیرید و وارد شین. سپاسگزارم