ایبنا گزارش داد:

کتاب «مثلت و مثلث‌سازی در ازدواج و خانواده؛ الفبای درمان» ترجمه دکتر فرشاد بهاری، مشاور و مولف حوزه روانشناسی به زودی راهی بازار کتاب می‌شود.

بهاری عنوان کرد: این کتاب تالیف مشترک «فیلیپ گرن»، «فیلیپ جی‌آر»، «سوزان بوردن» و «جودیس کاتون» است که در حوزه آسیب‌شناسی روابط خانوادگی نوشته شده است.

وی ادامه داد: انواع آسیب‌هایی که از درون اعضای خانواده را دچار مشکل می‌کند، در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

این مشاور و درمانگر بالینی، یکی از مهمترین بخش‌های کتاب را مبحث مثلث‌ها و تبانی‌ها در خانواده دانست و افزود: در این کتاب اینکه چطور روابط مثلثی خانواده را دچار تنش می‌کند، انواع تبانی‌ و اعتلاف در خانواده و شکستن جریان این اعتلاف‌ها بررسی شده است.

بهاری یادآور شد: انواع مثلث‌های درون خانواده چون مثلت آسیب‌زا، بسیار آسیب‌زا، خشک و مثلث بیرون خانواده نظیر مثلث شغلی، تحصیلی، دوستان و شخص سوم در روابط خانوادگی در این کتاب ارایه شده است.

کتاب «مثلت و مثلث‌سازی در ازدواج و خانواده؛ الفبای درمان» در 100 صفحه به زودی از سوی نشر دانژه به بازار کتاب می‌آید.

بهاری درباره دیگر کتاب در دست انتشار خود توضیح داد: کتاب تالیفی «آغوش درمانی» با همکاری بدرالملوک اخوان‌طبیب نوشته شده است. این کتاب درباره آغوش گیرندگان، شیوه مصافحه، مطالعات بین‌فرهنگی در کشورهای مختلف، تفاوت‌های جنسیتی و کاربردهای نابجای آغوش‌درمانی است.

وی یادآور شد: این اثر در 100 صفحه با همکاری انتشارات رشد به بازار کتاب خواهد آمد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
    1 0
    عجب مترجمی؟ اعتلاف ؟؟؟؟؟ یا ائتلاف؟
  • نازنین مریم IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
    2 0
    این بی ادب بازی ها به روحیه خجالتی ما ایرانی ها نمی خوره:( من خودم کارشناس ارشد روانشناسیم و نظرم اینه مسائل فرهنگی باعث خیلی تفاوت ها میشه.