۰ نفر
۲۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۰

گوییدو مندوزی این نمای جالب را به‌هنگام غروب آفتاب در ساحل فورت‌مایرز فلوریدا به تصویر کشیده و نشنال‌جئوگرافیک آن را به‌عنوان تصویر امروز پایگاه اینترنتی خود به نمایش درآورده است.

کاترین کارنوو از کارشناسان عکاسی نشنال‌جئوگرافیک درمورد عکاسی از غروب آفتاب می‌گوید: «سعی کنید همیشه موضوعی دیگر غیر از خورشید در تصاویر غروب خورشید وجود داشته باشد. درست است که خورشید به خودی خود زیباست، اما این طرح‌های ضدنور انسان‌ها و دیگر سوژه‌های درون عکس است که چنین تصاویری را جذاب می‌کند. همیشه تلاش کنید در عکاسی از غروب خورشید، سوژه‌هایی ضدنور (که به‌دلیل تابش نور خورشید از پشت، تیره به‌نظر می‌رسند) نیز در کادر خود قرار دهید و حتما توجه کنید که بین آنها فاصله باشد تا بتوان آنها را در عکس تفکیک کرد».

برای مشاهده عکس بزرگ از نشنال‌جئوگرافیک به حجم 470 کیلوبایت، اینجا را کلیک کنید.

5353

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تونی بلر US ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    0 1
    غروب زیبای خلیج فارس رو ول کردین رفتین اطلس که چی بشه خودم یه چنتا عکس از غروب گرفتم لب دریا حتما رو ایمیلتون ارسال می کنم
  • سعید IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    1 1
    با سلام عکس زیباییست ولی عکس های زیباتری هم از غروب سواحل خلیج فارس پیدا می شود اگر مایل باشید من می توانم چندتا عکس زیبا که خودم از ساحل شهرمون گرفتم را برایتان ارسال کنم اگر پسسندیدید بزارید تو سایت رو کدوم ایمیل میشه عکس ها رو ارسال کرد؟؟؟
  • ذوالفقار دانشی IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۱
    1 0
    کاربران عزیز خبرآنلاین می‌توانند تصاویر خود را به این ای‌میل ارسال کنند shoma@khabaronline.ir