پذیرش دانشجویان دوره کارشناسی ارشد در مراکز وابسته به سازمان فنی و حرفه ای از بهمن ماه امسال آغاز خواهد شد

سازمان فنی و حرفه ای اعلام کرده از امسال،، مدرک فوق لیسانس هم می دهد. این خبر را سرپرست فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با هیات مدیره آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای گفته است. بنا به اظهارات کوروش پرند، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در نظام مهارتی کشور از بهمن ماه امسال، اجرا خواهد شد.

این سازمان که به دلیل ادغامهای اخیر در دولت، اکنون زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته است.

کوروش پرند درباره نحوه صدور مدرک فوق لیسانس در سازمان فنی و حرفه ای می گوید: "با بهره مندی مربیان از این فرصت، طرح تربیت مدرس مهارتی در کشور  انجام می شود که یکی از مخاطبان اصلی ما در این بحث آموزشگاههای فنی وحرفه ای آزاد است."

در همین رابطه، یک عضو هیات مدیره انجمن آموزشگاه های وابسته به این سازمان به خبرآنلاین گفت: "قرار است از مهرماه امسال، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، تربیت دانشجویان در مقطع فوق لیسانس را آغاز کنند و سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در مرکز تربیت مدرس کرج، دانشجویان فوق لیسانس را از بهمن ماه آموزش خواهد داد."

علی شجاعی درباره دانشجویان ورودی به این مرکز گفت: "در مرکز تربیت مدرس کرج، بیشتر از میان مربیان و مدرسان سازمان فنی و حرفه ای، دانشجو پذیرش می شود."

هنوز از رشته های ارائه شده در این مرکز، اطلاعاتی در دست نیست. با این حال گفته می شود مرکز تربیت مدرس کرج، تنها مرکزی است که سازمان فنی و حرفه ای کشور مجاز به تربیت دانشجویان دوره فوق لیسانس در آن است. این مرکز در شهریورماه سال جاری از "مرکز تربیت مربی" به "مرکز تربیت مدرس" تغییر نام داده است.

سازمان فنی و حرفه ای، اکنون زیر مجموعه "سازمان ملی مهارت و فناوری" قلمداد می شود که مجلس آن را هنوز به رسمیت نمی شناسد.

47/233

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ش IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    همه مدرك ميدن..اگه پول بدي.... چقدر موازي كاري.... مردم اول كار ميخوان نه مدرك.
  • بدون نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    9 0
    جای دکتر بازی مهندس بازی برای مردم کار کنید والا این قدر به مقامهای ایرانی دکتر مهندس میگن که کشورهای پیشرفته به نخست وزیر یا ریس جمهورشان اقای دکتر مهندس نمیگن ادعاهم ندارن دکتر یا مهندسن این همه ادعا ولی هیچی درست انجام نمیشه
  • درد دل A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    0 2
    تو این مملکت اگه پول داشتم باشی حتما ارشد آزاد قبول میشی مثلا تو رشته من باید ترمیم 3 ملیون پول بدی ملت. پول دارند همه دکترت چون سیستم ایران سیستم سرمایه داری دانشگاه آزاد 1000000 تا جای خالی داره ولی ارزون نمونه ملت بیان دانشگاه خالی برگذار میشه از مسئولین خواهش میکنم به فکری کنند به حال پابرهنه ها مردم پرتشون قرار بگیرن